Po raz pierwszy od Assassin's Creed: Brotherhood w serii zabraknie multiplayera. Decyzję o nieuwzględnieniu tego trybu w AC: Unity tłumaczy projektant poziomów Bruno St-Andre.
Po raz pierwszy od Assassin's Creed: Brotherhood w serii zabraknie multiplayera. Decyzję o nieuwzględnieniu tego trybu w AC: Unity tłumaczy projektant poziomów Bruno St-Andre.
- Włożyliśmy wiele starań w ponowne definiowanie walki, by wielu graczy mogło angażować się i opracowywać lepszą strategię walki przeciwko sztucznej inteligencji, która za każdym razem reaguje inaczej. To samo tyczy się zresztą nawigacji i skradania. Wszystkie nasze decyzje i wysiłki bazowały na tym temacie. Naprawdę chcieliśmy się na tym skupić - podkreśla projektant poziomów.
- Odkąd jestem na pokładzie, minęło już sześć lat. Pracowałem nad Assassin's Creed II, Brotherhoodem, Revelations, Liberation, a teraz nad Unity. Niemal co roku fani pytali o dostępność kooperacji, a my wreszcie możemy im to zaoferować na konsolach nowej generacji. Na tym się skupialiśmy i zdecydowanie podążaliśmy w tym kierunku - dodaje.
Assassin's Creed Unity będzie pierwszą odsłoną serii od wydanego w 2010 roku Brotherhooda bez konfrontacyjnego multiplayera.