Sekwencje Quick Time Events zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami zagoszczą w The Order: 1886. Twórcy gry obiecują jednak, że nie będzie ona wypchana nimi po brzegi.
Sekwencje Quick Time Events zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami zagoszczą w The Order: 1886. Twórcy gry obiecują jednak, że nie będzie ona wypchana nimi po brzegi.
- W grze znajdzie się wiele rodzajów QTE. Niektóre z nich są naprawdę istotne, jak choćby te na końcu walki z bossem, inne to zwykłe starcia bezpośrednie. Pojawienie się sekwencji sprawia, że taka walka staje się bardziej wynagradzająca i nadaje jej różne oblicza - stwierdził przedstawiciel Ready at Dawn.
- Są również pomniejsze rzeczy, jak otwieranie drzwi itp. Jest ich dużo w grze, tyle, ile było konieczne, ale nie szalejemy z QTE co cztery minuty. To nie tak. Staraliśmy się je umieścić w naprawdę ważnych punktach, by gracze mogli się nimi cieszyć - dodał.