Świetny start Divinity: Original Sin. Koszty produkcji prawie się zwróciły

Patryk Purczyński
2014/07/03 12:13

Zaledwie kilka dni wystarczyło, by Larian Studios zaczęło zarabiać na Divinity: Original Sin. - To najszybciej sprzedająca się gra, jaką kiedykolwiek wydaliśmy - mówi szef zespołu.

Świetny start Divinity: Original Sin. Koszty produkcji prawie się zwróciły

Choć od premiery Divinity: Original Sin minęły raptem trzy dni, gra już znalazła ponad 160 tys. odbiorców. - Radzi sobie całkiem dobrze - komentuje Swen Vincke, szef Larian Studios. - Jesteśmy z tego powodu bardzo zadowoleni. Szczerze mówiąc, nie spodziewaliśmy się tego. Sądziliśmy, że gra poradzi sobie dobrze, ale nie aż tak dobrze - stwierdza.

- To zdecydowanie najszybciej sprzedająca się gra, jaką kiedykolwiek wydaliśmy. Z całą pewnością wyjdziemy na swoje i będziemy cieszyć się znaczącym zyskiem, który spożytkujemy na naszą następną grę - komentuje Vincke. Koszty produkcji sięgnęły czterech milionów euro. Po pomnożeniu ceny gry przez liczbę sprzedanych egzemplarzy i uwzględnieniu działki Valve okazuje się, że Divinity: Original Sin przyniosło Larian Studios przychód wyniósł prawie 3,2 mln euro.

GramTV przedstawia:

Szef studia zaznacza, że gra nie odniosłaby takiego sukcesu, gdyby nie społeczności Kickstartera i Steam Early Access. - Opinie, jakie otrzymaliśmy, okazały się warte krocie. Ludzie wskazywali nam rzeczy, które robiliśmy źle i zachęcali do rozwijania tego, co było dobre. W grze mamy więc obraz grupowej inteligencji, a to zawsze lepsze rozwiązanie od pojedynczej osoby - kwituje Swen Vincke.

Komentarze
52
Usunięty
Usunięty
10/07/2014 20:20
Dnia 09.07.2014 o 16:58, MBi napisał:

Gra pod względem graficznym jest miodna, itp itd. POZIOM TRUDNOŚCI może na prawdę przysporzyć problemów, walka raczej jest słabo dopracowana. Po raz piąty próbuję wyjść z miasteczka nie ginąć przy pierwszej okazji.

Widocznie od zlych lokacji zaczynasz albo wychodzisz z miasteczka zbyt wczesnie, dla mnie walka to akurat najlepsza czesc tej gry. Co do grafiki to moze byc, tylka nie urywa.

Usunięty
Usunięty
10/07/2014 17:32
Dnia 09.07.2014 o 16:58, MBi napisał:

Gra pod względem graficznym jest miodna, itp itd. POZIOM TRUDNOŚCI może na prawdę przysporzyć problemów, walka raczej jest słabo dopracowana. Po raz piąty próbuję wyjść z miasteczka nie ginąć przy pierwszej okazji.

Glass Cannon trait i poziom Hard jest troche skopcone.Moja luczniczka ma 93-100hp na lvl 12-13 (z itemkami +hp, ale +47 daje np +9 w rzeczywistosci itd). Madora ma znowu prawie 1000 xD.Ale i tak jest ok :>

MBi
Gramowicz
09/07/2014 16:58

Gra pod względem graficznym jest miodna, itp itd. POZIOM TRUDNOŚCI może na prawdę przysporzyć problemów, walka raczej jest słabo dopracowana. Po raz piąty próbuję wyjść z miasteczka nie ginąć przy pierwszej okazji.




Trwa Wczytywanie