Twórcy Mighty No. 9 proszą o więcej gotówki

Paweł Pochowski
2014/07/08 11:50
8
0

Comcept startuje z nową crowdfundingową kampanią - 3,8 miliona dolarów nie wystarczy na wszystko, co chciałby w grze zawrzeć Keiji Inafune.

Twórcy Mighty No. 9 proszą o więcej gotówki

I żeby było jasne - sama produkcja Mighty No. 9 nie jest zagrożona. Zresztą trudno, by była, skoro twórcy zebrali w zeszłym roku całą górę pieniędzy, a zbiórka na grę należała najhojniejszych w roku 2013. Mimo wszystko Keiji zwraca się właśnie do graczy z prośbą o jeszcze trochę dotacji. Na ten moment cel jest jeden - zebrać 100,000 dolarów na pełny, angielski dubbing gry, ale wszystko wskazuje na to, że gdy tylko cel ten zostanie osiągnięty pojawią się następne.

Sam Keiji Inafune ma zresztą szerokie plany wobec Mighty No. 9. - Nie chcemy, by Mighty No. 9 skończyło się tylko na grze. Chcemy, aby gra była częścią czegoś większego, co dostarczymy na światowym poziomie. Czujemy, że możemy to zrobić wraz z jeszcze większą pomocą naszych fanów - powiedział Keiji w poniższym materiale wideo. Dla nas brzmi to jakby Inafune marzył o stworzeniu swojego Mario - już teraz zapowiedziano stworzenie Mighty No.9: The Animated Series, którego zwiastun umieściliśmy poniżej.

GramTV przedstawia:

Komentarze
8
Kafar
Gramowicz
09/07/2014 20:45

Dnia 09.07.2014 o 17:47, zadymek napisał:

A skąd wiesz, że to nie jest medalowa strategia rozwoju przedsięwzięcia? Zaczynasz rozwój nowej marki jako projekt, realizujesz go by zrobić PR pod zdobycie środków na drugi -nieoficjalny-

Masz rację, ale zbiórka w takim była by oszustwem ponieważ wtedy zbierano na jasno wytyczone cele. I zebrano duuuuużo wiekszą kwotę niż chciano.. na prawdę sporo wiekszą.

zadymek
Gramowicz
09/07/2014 17:47
Dnia 08.07.2014 o 21:33, Kafar napisał:

Mnie by w pracy za takie złe obliczenia wywalili od razu z roboty. (w wyceniałem prawie co do złotówki projekty filmowe). Oczywiście mogą być róznice ale c''mon.. zebrali dużo więcej niż trzeba było.

A skąd wiesz, że to nie jest medalowa strategia rozwoju przedsięwzięcia? Zaczynasz rozwój nowej marki jako projekt, realizujesz go by zrobić PR pod zdobycie środków na drugi -nieoficjalny- etap. Oczywiście może to być po prostu przerost ambicji, wzrost apetytu podczas jedzenia itp.

Kafar
Gramowicz
08/07/2014 21:33
Dnia 08.07.2014 o 18:23, zadymek napisał:

> Jakiś nieśmieszny żart. Ależ skąd, to ewolucja Kickstartera: już nie finansuje się konkretnego projektu tylko cały franchise ;)

To jest jedna wielka kpina, nie mam nic do zbierania funduszy na grę. Mam za złe że są jakieś durne bety i te gry nie są z premierami a teraz mam do zarzucenia dodatkowo że ludzie nawet źle przygotowują swoje kampanie. Cały sens pal licho by obliczyć ile produkcja dana zajmie.Mnie by w pracy za takie złe obliczenia wywalili od razu z roboty. (w wyceniałem prawie co do złotówki projekty filmowe). Oczywiście mogą być róznice ale c'mon.. zebrali dużo więcej niż trzeba było.




Trwa Wczytywanie