Pierwszy artwork z Bluestreak - gra może powstać na Unreal Engine 4

Paweł Pochowski
2014/07/10 12:45
1
0

Podczas trwającej sesji AMA z Cliffem w serwisie Reddit pada wiele pytań o szczegóły nowej produkcji, w tym o wybrany model biznesowy i współpracę z Nexonem.

Pierwszy artwork z Bluestreak - gra może powstać na Unreal Engine 4

- Free to play jest jednym z tych gatunków, które za każdym razem odbierać można zupełnie inaczej, w zależności od gry. Na każdy model działający niczym z kasyna w Las Vegas (Zynga, Candy Crush) przypadają ludzie, którzy robią to dobrze, jak chociażby League of Legends czy WarFrame. Nigdy wcześniej nie wydałem gry F2P. To jeden z wielu powodów, dla których pracujemy z Nexonem, który może dostarczyć nam odpowiednie struktury sieciowe i dostęp do graczy na całym świecie oraz wprowadzić nas w ten świat (...). Będziemy więc eksperymentować, próbować, zmieniać i co najważniejsze - budować pozytywne community wokół tworzonej przez nas gry - odpowiedział Cliff Bleszinski na pytanie związane z kwestiami F2P.

Twórca dodał, że wraz ze swoim zespołem zastanawiają się nad skorzystaniem z silnika Unreal Engine 4, choć na ten moment kwestia wyboru silnika jest szeroko otwarta. Cliff powiedział także, że chciałby, aby jego nowa gra odniosła sukces w świecie eSportu, ale wie, że tego nie da się zaplanować - choć postara się zrobić ile tylko się da, aby ułatwić sportową rywalizację i zapewnić grze solidne podstawy.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Kafar
Gramowicz
10/07/2014 14:06

Na bank użyją UE4. Finansowo jest to opłacalne a i Cliff od kiedy chyba pamięta pracuje na tym silniku więc po co miał by wybrać inny silnik.. no chyba że rozstanie z Epic nie było tak pokojowe i ma jakieś pretensje do Epica i sobie na złość zrobi ;P