- Głównym powodem, dla którego pokazujemy na miesiąc przed premierą wyłącznie fragment rozgrywki jest to, że trudno wyjaśnić na czym polega mechanika gry za pomocą wideo - powiedział przedstawiciel Digital Dreams. - Próbowaliśmy stworzyć właściwy gameplay trailer, w którym wszystko byłoby wyjaśnione, podchodząc do zadania kilkakrotnie, ale to było trudne i czasochłonne. Zamiast tego zdecydowaliśmy, że lepiej poświęcić czas na prace nad grą. Sama rozgrywka, eksperymentowanie z wykorzystywaniem różnych przycisków i uzyskiwanie bezpośrednich rezultatów jest jedyną i najlepszą metodą, by zrozumieć, na czym polega Metrico.
Skoro żaden film nie może oddać istoty gry, twórcy zdecydowali, że wydadzą grywalne demo zawierające cały pierwszy świat. Nawet jednak ci, którzy je wypróbują, zaledwie "musną powierzchnię tego, co Digital Dreams próbuje osiągnąć".
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!