Podczas prac nad grą twórcy muszą uporać się z rozmaitymi błędami. Media Molecule wpadło na osobliwy pomysł, by wykorzystać błąd renderowania i w ten sposób stworzyć pierwszy teaser niezapowiedzianego jeszcze projektu.
Podczas prac nad grą twórcy muszą uporać się z rozmaitymi błędami. Media Molecule wpadło na osobliwy pomysł, by wykorzystać błąd renderowania i w ten sposób stworzyć pierwszy teaser niezapowiedzianego jeszcze projektu.
Psychodeliczna, nonsensowna feeria kolorów - takimi słowami Media Molecules określiło powyższy teaser. Jeśli nie jesteście gotowi na obejrzenie czegoś, co wypala oczy, nie klikajcie na "play".
- Naszemu artyście, Stefanowi, podczas prac nad niezapowiedzianym jeszcze tytułem na PS4, przytrafił się błąd renderowania, który spowodował powstanie tej psychodelicznej, nonsensownej feerii kolorów, która aż się prosiła, by ją udostępnić w swej niezmienionej formie... oczywiście, po dodaniu techno dla lepszego efektu - pisze przedstawiciel Media Molecule. - Potraktujcie to jako ekskluzywny rzut okiem na naszą nową grę. Niewiele się z tego dowiecie, ale uznaliśmy, że to zabawne! Jeśli widzieliście nasze demo techniczne udostępnione podczas zapowiedzi PS4, dostrzeżecie znajomą twarz...