Wszystko w celu zapewniania odpowiedniego wsparcia dla zespołów działających na Unreal Engine 4.
Wszystko w celu zapewniania odpowiedniego wsparcia dla zespołów działających na Unreal Engine 4.
Historia studia Pitbull sięga roku 2010, gdy zamknięto Midway Studios Newcastle i na jego zgliszczach założono nową firmę. Robert Troughton - założyciel studia i dotychczasowy dyrektor zarządzający został teraz generalnym menadżerem Epic Games w Wielkiej Brytanii. Nie kryje on swoje zadowolenia z operacji. - Wszyscy tutaj są bardzo nakręceni z tego powodu i podekscytowani by przekonać się, co będzie dalej - powiedział R. Troughton.
Przejęcie studia przez Epic Games nie jest decyzją wziętą z kapelusza, obydwie firmy mają za sobą kilkuletnią współpracę. Już od 2011 firma Pitbull pomagała Epic przy pracy nad nowym silnikiem, a zespół był w pełni zintegrowany z pracownikami Epic Games. Pitbull pomagało także przy pracach nad Gears of War: Judgment oraz Silent Hill: Downpour od programistycznej strony, ponieważ jego pracownicy świetnie znają UE4. Przejęcie przez Epic i udzielanie wsparcia dla deweloperów jest więc naturalnym krokiem dla obydwu podmiotów.