Gamescom 2014: pierwszy gameplay z Life is Strange, nowej przygodówki twórców Remember Me

Patryk Purczyński
2014/08/13 19:19

Zapowiedziana tuż przed targami gamescom gra Life is Strange doczekała się pierwszego gameplayu. Zobaczcie, jak prezentuje się nowa produkcja studia Dontnod Entertainment.

Gamescom 2014: pierwszy gameplay z Life is Strange, nowej przygodówki twórców Remember Me

Nie będzie to najbardziej porywający gameplay, jaki dane nam będzie zobaczyć podczas targów gamescom 2014. Główna bohaterka Life is Strange, Max Caulfield, spaceruje po pustym domu, wchodzi w interakcje z rozmaitymi przedmiotami i dzieli się z nami swymi poglądami na różne sprawy. Tak prezentuje się nowa gra Dontnod Entertainment w pierwszym filmie z rozgrywki, udostępnionym przez serwis IGN.

Tytuł ten został zapowiedziany ledwie kilka dni temu jako przygodówka podzielona na odcinki. Life is Strange należy spodziewać się na pecetach, Xboksie 360, Xboksie One, PlayStation 3 i PlayStation 4.

GramTV przedstawia:

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
14/08/2014 03:09

Remember Me kompletnie mi sie nie podobalo. Nowa gra znudzila mnie juz w polowie ogladania, no ale to tylko krotki gameplay, ktory w sumie nie wiele pokazal.

Usunięty
Usunięty
14/08/2014 03:09

Remember Me kompletnie mi sie nie podobalo. Nowa gra znudzila mnie juz w polowie ogladania, no ale to tylko krotki gameplay, ktory w sumie nie wiele pokazal.

Usunięty
Usunięty
13/08/2014 23:28
Dnia 13.08.2014 o 23:12, PokerMorda napisał:

Fahrenheit był akurat nudny jak flaki z olejem, i podobnie jak Heavy Rain, lepszym określeniem jest QTE the game. Poza tym, zauważ, jak pod szyldem przygodówek, coraz częściej kryją się próby przekazania produktu opartego na filmowym odbieraniu fabuły, czy fabule w ogóle, zapominając o innych mechanikach gry. Połowa gier które przytoczyłeś, to głównie fabuła, a gdzieś między tą fabułą, gracz ma czasem coś do roboty.

Nieee, nie chodzi o to, że "zapomina się" o innych składowych klasycznych przygodówek.Jest to po prostu pewien rodzaj rozwoju. To tak jak z RPG i Action-RPG. W końcu klepanie wszystkich gier na podobną modłę zaczyna być nużące i ludzie szukają czegoś nowego. Dlatego gatunek ewoluuje. Do standardowo rozumianego RPG dodawane są nowe elementy i zmienia się to czy to.W przygodówkach jest tak samo. Klasyczny p&c zaczął się rozwijać, zmieniła się perspektywa, twórcy zaczęli robić coś nowego.Ale nie powiesz mi, że przygodówki kiedyś nie były oparte na fabule.Seria Syberii bardzo bazuje właśnie na fabule, Seria Broken Sword, stare Beneth a Steel Sky itd itp. Przygodówki od zawsze "oparte były na fabule" : )A w mojej liście zapomniałem jeszcze o serii o Tex''ie Murphym : )I nie zgodzę się, że w połowie z przytoczonych gier gracz ma tylko czasem coś do roboty. Gracz ma w nich dużo do roboty. Celowo nie wspomniałem o The Walking Dead czy The Wolf Among Us, które to są właśnie takimi grami o jakich mówisz: filmowo przedstawiona fabuła a faktycznego działania niewiele.Ale takich gier nadal jest bardzo niewiele : )

Dnia 13.08.2014 o 23:12, PokerMorda napisał:

Mów co chcesz. "Life is Strange" mnie nie przekonuje. Nawet jeśli przygodówki nie kończą się na Point and Clickach.

Twoje prawo : ) Nie neguję go.Ale to tak skąpym gameplay''u trudno ocenić całą grę. Przekonamy się po premierze.Ja tam trzymam kciuki : )




Trwa Wczytywanie