Projektant Sacred 3: za ostateczny kształt gry odpowiada dział marketingu Deep Silver

Małgorzata Trzyna
2014/08/18 19:07

Sascha Wagentrotz, były pracownik Keen Games, postanowił przeprosić fanów za to, że otrzymali grę nie spełniającą ich oczekiwań i wyjaśnić, że twórcy musieli dostosować się do żądań wydawcy.

Projektant Sacred 3: za ostateczny kształt gry odpowiada dział marketingu Deep Silver

- Czytałem wiele komentarzy, w których obrzuca się błotem mojego poprzedniego pracodawcę, Keen Games, i zarzuca się, że zniszczyli (celowo) markę. Muszę powiedzieć, że nie wolno wam przeceniać możliwości dewelopera "do wynajęcia", współpracującego z dużym wydawcą - powiedział Wagentrotz. - Nie mogę udzielić jednoznacznej odpowiedzi, kto jest odpowiedzialny. Producent wykonawczy i producent kreatywny byli pracownikami Deep Silver i dobrze wykonywali swoją pracę. Ale oni też mieli swoje szefostwo, czyli dział marketingu. To właśnie ten dział, jako jedyny, miał możliwość wpłynięcia na rozwój marki.

GramTV przedstawia:

Wagentrotz zdradził również, że fabuła i dialogi zostały napisane przez kogoś spoza firmy, zaś akcje podejmowane w grze musiały zostać ograniczone, by pomieścić lokalny tryb kooperacji, przy którym upierał się najbardziej wpływowy udziałowiec.

Sacred 3 nie należy do udanych produkcji - gra jest krytykowana nie tylko za to, że ma niewiele wspólnego z serią Sacred, ale również za to, że nawet jako hack-and-slash jest raczej przeciętna.

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
20/08/2014 17:49

To samo bylo kiedy Bioware zostalo polkniete przez EA i wyplulo Dragob Age 2 chociaz przy Sacred 3 i tak wychodzi lepiej. Niestety ale wszystkie dzisiejsze trendy jak dlc, gry w stylu kliknij by wygrac czy season pasy juz przed premiera to owoce marketingu, drugą stroną medalu sa gracze, którzy to napędzają. Kiedys tam do lat 90 powiedzmy robilo sie gry z pasja bo rynek raczkowal. Teraz to biznes taki sam jak wszystkie inne. Oczywiscie wplyw na to ma multum czynnikow i moznaby spokojnie prace magisterska z tego zrobic, ale w uproszczeniu tak to teraz wyglada czy tego chcemy czy nie.

Usunięty
Usunięty
19/08/2014 23:31

Oj tam:) Da się zagrać:P W każdą grę, w tą też i nie jest aż tak strasznie;)

Usunięty
Usunięty
19/08/2014 13:20

to samo spotkało Black Hole Entertainment, które zbankrutowało dzięki współpracy z Ubisoftem (M&M:H6) :)




Trwa Wczytywanie