– Naturalnie robimy wszystko, by osiągnąć 30 klatek na sekundę. Jeżeli chodzi o rozdzielczość, to, szczerze mówiąc, trudno jest jeszcze sprecyzować tę kwestię. Pracujemy nad tym, robimy wszystko, by rozdzielczość była jak najwyższa. Jeżeli damy radę z 1080p, nie ma problemu, ale nie jestem pewien, czy nam się to uda. Szczerze mówiąc, po prostu nie wiem. Prawdopodobnie nie, ale pewne jest, że potrzebujemy płynnej animacji, co najmniej na poziomie 30 klatek na sekundę.
Obecnie pracujemy nad optymalizacją i muszę powiedzieć, że aktualnie gra działa naprawdę nieźle. W sumie to spodziewaliśmy się, że będzie gorzej. Kiedy mieliśmy zacząć grać na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, spodziewaliśmy się, że całość będzie ledwo funkcjonować i zawieszać się z uwagi na ogrom danych. Ostatecznie wersje te działają. Nie jest to jeszcze poziom, którym satysfakcjonowałby nas, ale działają. Sądzę, że po kolejnych optymalizacjach wersje konsolowe będą prezentować się naprawdę nieźle – powiedział Jose Teixeira z ekipy deweloperskiej.
Polska premiera Wiedźmina 3: Dziki Gon jest zaplanowana na 24 lutego przyszłego roku. Produkcja zawita na trzech platformach sprzętowych – komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Przypominamy, że wczoraj do sieci trafił bardzo długi gameplay z gry.