H1Z1 - wersja pecetowa ma pierwszeństwo, gra na PS4 ukaże się później

Paweł Pochowski
2014/09/01 11:00
4
0

Niestety nadal nie wiemy, kiedy zadebiutuje wczesna wersja produkcji.

H1Z1 - wersja pecetowa ma pierwszeństwo, gra na PS4 ukaże się później

Sony Online Entertainment ujawnia, że konsolowa wersja H1Z1 ukaże się dopiero wtedy, gdy gra będzie hulała już na PC w sposób stabilny i dopracowany. Póki co, miesiące po zapowiedzi H1Z1, które już w maju miało zadebiutować w formie wczesnego dostępu, gra nadal testowana jest tylko w zamkniętej fazie. Jak tłumaczy starszy projektant Jimmy Whisenhunt - twórcy nie chcą się spieszyć z podbiciem rynku, a ich celem jest wydanie gry równie zabawnej, co stabilnej pod względem technicznym.

- Chciałbym, by to było już w przyszłym tygodniu. Gdy mówimy o Early Access nasza społeczność twierdzi, że gra już teraz wygląda naprawdę fajnie, grywalnie i chcieliby, abyśmy już grę wydali. Ale my koncentrujemy się nie tylko na tym co fajne, chcemy upewnić się, że nie będzie żadnych problemów z serwerami... Znaczy spodziewamy się, że początkowo pojawią się na pewno, w pierwszych tygodniach. Ale chcemy być przygotowani, by móc zareagować w odpowiedni sposób - powiedział Jimmy w rozmowie z dziennikarzem serwisu Joystiq.com.

GramTV przedstawia:

Dodał on także, że raczej nie ma szansy na cross-play pomiędzy użytkownikami wersji PS4 oraz PC. Ma to związek z tym, że od zawsze dyskutuje się o przewadze myszki i klawiatury nad padami. A skoro w H1Z1 postacie będą ginęły na zawsze, twórcy chcą uniknąć oskarżeń o to, że na jednej z platform gra się po prostu łatwiej. Dzięki odseparowaniu obu grup nikt nie powie, że ma nierówne szanse w pojedynku z innymi graczami. Poza tym, osobne wersje gry nie mogą istnieć w jednej sieci. Bo co będzie, gdy H1Z1 będzie potrzebowało patcha. Na PC twórcy mogą wydać go od razu, na konsolach proces ten zabiera zawsze znacznie więcej czasu. - Może zastanowimy się nad funkcją cross-platform później, ale naszym planem jest raczej zrobienie dwóch osobnych wersji gry - zapowiedział Whisenhunt.

Wiadomo, że gdy gra ukaże się w Early Access dostęp do niej będzie kosztował 20 dolarów. Ale po oficjalnej premierze H1Z1 ma korzystać z modelu F2P. Twórcy obiecują jednak, że prawdziwe pieniądze nie dadzą w grze żadnej przewagi.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
01/09/2014 18:32
Dnia 01.09.2014 o 13:13, Shaddon napisał:

> Gra z kiosku, to i marketing egzotyczny. No przecież, że tak. Lepiej zażądać od graczy blisko 120 zł za okrojoną wersję alfa pewnego popularnego moda. Ponad milion osób dało się nabrać, więc czemu nie iść tą drogą?

Sporo w tym prawdy, sam dałem się nabrać, gra przez chwile sprawiała radość, ale później już tylko irytowała. Mam nadzieje, że H1Z1 przyniesie coś świeżego i stabilnego.

Usunięty
Usunięty
01/09/2014 18:32

> > Gra z kiosku, to i marketing egzotyczny.>> No przecież, że tak. Lepiej zażądać od graczy blisko 120 zł za okrojoną wersję alfa pewnego> popularnego moda. Ponad milion osób dało się nabrać, więc czemu nie iść tą drogą?Odezwał się człowiek, który zapewne jak na apha-testera przystało zgłaszał błędy producentom i śledzi obecne postępy gry.

Usunięty
Usunięty
01/09/2014 13:13
Dnia 01.09.2014 o 12:03, DonOskar napisał:

Gra z kiosku, to i marketing egzotyczny.

No przecież, że tak. Lepiej zażądać od graczy blisko 120 zł za okrojoną wersję alfa pewnego popularnego moda. Ponad milion osób dało się nabrać, więc czemu nie iść tą drogą?




Trwa Wczytywanie