Polacy tworzą survivalowe MMO - Out of Reach

Paweł Pochowski
2014/09/06 11:00
9
0

Gra czeka właśnie na "zielone światło" od Steama. Rozpoczęła się także zbiórka za pośrednictwem serwisu Indiegogo.

Polacy tworzą survivalowe MMO - Out of Reach

Out of Reach to produkcja podejmującą popularny ostatnio temat survivalu, wykonana z myślą o zabawie wieloosobowej. Najbliżej jej do gier pokroju Rust, The Forest czy wyrzuconego ostatnio ze Steam Early Access The Stomping Land. W grze łódzkiego studia Space Boat Studios, która powstaje od początku tego roku, wcielimy się w rozbitka na nieznanym lądzie, którego zadaniem jest przetrwanie. W tym celu będzie trzeba zbierać surowce, tworzyć z nich potrzebne narzędzia czy budowle, bronić się przed dzikimi zwierzętami czy zapewnić pożywienie. Gracze będą mogli także współpracować, by tworzyć łodzie dzięki którym dostaną się na sąsiednie wyspy - w większej grupie łatwiej także bronić się przed atakiem przeciwników.

Out of Reach zaoferuje ciekawy system rozwoju postaci, który pozwala na bycie coraz lepszym w dziedzinach, w które wkładamy najwięcej wysiłku. Czym więcej spędzimy więc na rąbaniu drewna, tym lepszym staniemy się drwalem i dotyczy to przeróżnych umiejętności, jak chociażby myślistwo czy walka. Wznoszenie budowli możliwe jest dzięki łączeniu z sobą wybranych przez nas elementów, na ten moment ich pula liczy sobie 25. Jeżeli chcemy może z nich powstać zarówno mały domek, jak i mała twierdza, choć to drugie wymaga znacznie więcej czasu, pracy i surowców. Budowle można przejmować poprzez zdjęcie aktualnej i powieszenie nowej tabliczki przynależności w jej wnętrzu - to właśnie prawdopodobnie będzie najmocniej bronione miejsce podczas jakichkolwiek starć pomiędzy graczami.

GramTV przedstawia:

Out of Reach to nie tylko słowa i plany. Twórcy mają już gotową wczesną alfę, którą zaprezentowali na poniższym filmiku. Oprócz tego produkcja czeka na światło na Steam, aby móc skorzystać ze Steam Early Access. Rozpoczęła się także zbiórka w serwisie Indiegogo. Jej celem jest zebranie 75 tysięcy euro na doprowadzenie projektu do końca. Więcej informacji na temat gry na jej oficjalnej stronie.

Komentarze
9
kotlecik5
Gramowicz
07/09/2014 21:26

Będzie ciężko się przebić z tym, szczególnie jak w komentarzach już widzę kupę flame''u, że śmieli czerpać inspirację z Rusta. Musicie koniecznie zrobić coś z tymi animacjami i dodać coś trochę bardziej innowacyjnego niż w Rust''cie, a powinno być ok. Tak, wiem, że to jest pre-alpha.

Usunięty
Usunięty
07/09/2014 12:44

Trochę mi głupio krytykować polską produkcję, ale niestety nie mogę się oprzeć tej pokusie. Gra aktualnie wygląda słabo. Wiem, że to pre-alpha, ale animację, czy wydobycie są tragiczne. Do tego nadmierne inspirowanie Rustem też nie wychodzi tej grze na zdrowie. Trzymam kciuki, może uda wam się osiągnąć steamowy sukces, jednak aktualnie daleko do niego.

Usunięty
Usunięty
07/09/2014 09:35

> Jeżeli nie planujecie tego early acces to już zapulsowaliście u mnie po prostu nie ma> się co dziwić że ludzie dziwnie patrzą na te gry z tego działu ponieważ już parę osób> zgarnęło pieniądze i uciekło np właśnie ci z the stomping land> Wszystko fajnie hahah tyle żeby nie było jak z the stomping land najlepiej nie kupować> z early acces takich gier ja tam zaufania do nich nie mam żadnego poczekamy zobaczymySłyszałeś o czymś takim jak interpunkcja? :/




Trwa Wczytywanie