"Fraguj jak w 1999 roku" - oldskulowa strzelanka TOXIKK na gameplayu z wersji alpha

Mateusz Stanisławski
2014/09/20 17:48

Przed Wami trzy minuty pełne akcji z sieciowym shooterem TOXIKK. Brak F2P, podwójne skoki, klasyczne bronie, sterowanie dostosowane do myszki i klawiatury, brak systemu osłon i regeneracji zdrowia... Twórcy zapowiadają oldskul pełną gębą!

Zaintrygował Was debiutancki trailer FPS-a TOXIKK? Nie zabrakło wtedy szeregu obietnic – o frenetycznym gameplayu stanowiącym powrót do korzeni gatunku oraz położeniu nacisku na równe traktowanie wszystkich graczy. Jak to wygląda w praniu?

Wszyscy fani dynamicznych strzelanek powinni w te pędy odpalić poniższe wideo, zawierające solidną porcję ujęć prosto z rozgrywki. Gameplay pochodzi z wersji alpha. W tym miejscu znajdziecie plik z nagraniem w wyższej jakości.

GramTV przedstawia:

TOXIKK, zmierzający wyłącznie na blaszaki, zadebiutuje w ramach Early Access w czwartym kwartale bieżącego roku. Warto odnotować, że do dyspozycji graczy zostaną oddane narzędzia do tworzenia nowej zawartości.

Komentarze
32
Martimat
Gramowicz
22/09/2014 21:03
Dnia 22.09.2014 o 20:22, zadymek napisał:

Właśnie o tym mowa: zero myślenia czyste odruchy. Nikt mi nie wmówi, że przy takim tempie jak w deathmatch''u Quake III jest w ogóle czas na myślenie. A ogarniecie to trzeba mieć w każdej multi i jest to robota pamięciowa, w QIII sprowadza się do zapamiętania mapy: rozmieszczenia power-up''ów, wąskich gardeł i "miejsc campingowych"; specyfiki broni oraz zwyczajów graczy. Reszta to szlifowanie skill''a, jak wszędzie.

True! Jak zagrałem ze starzymi ode mnie wyjadaczami (teraz pewnie już 40+) w Q1 (przesiadłem się po długiej przerwie z Q3) to stwierdziłem, że za szybko dla mnie :)Dobre słuchawki jeszcze trzeba doliczyć do zestawu zawodowca (no chociaż średnie).Podobnie było w innych gierkach, pierwszym F.E.A.R. i CS. => Mapa, spostrzeżenia, szlifowanie.Tylko tutaj to już wilekość (otwartość) map i ilość graczy rozrzedza rozgrywkę.Ech - zawsze można się na Mechwarriora przesiąść :P (znaczy do mecha).Tak czy inaczej wypróbowałbym z paczką znajomych/chętnych tego Toxikk''a (a jeszcze bardziej Reflex''a).

zadymek
Gramowicz
22/09/2014 20:22
Dnia 22.09.2014 o 20:00, Martimat napisał:

@ Zadymek - a ja tęsknię! I nie była to "bezmózga rzeźnia", ten kto tak myślał zwykle był na dole tabeli.

Można też być raz na górze raz na dole, a z czasem reagować znużeniem na ciągły chaos. I wtedy odkryć zgrane akcje drużynowe - to nigdy mi się nie znudzi ;]

Dnia 22.09.2014 o 20:00, Martimat napisał:

Trzeba było być mocno ogarniętym i mieć oczy "wokół głowy" żeby wygrać mecz (raczej zero bezmyślności).

Właśnie o tym mowa: zero myślenia czyste odruchy. Nikt mi nie wmówi, że przy takim tempie jak w deathmatch''u Quake III jest w ogóle czas na myślenie. A ogarniecie to trzeba mieć w każdej multi i jest to robota pamięciowa, w QIII sprowadza się do zapamiętania mapy: rozmieszczenia power-up''ów, wąskich gardeł i "miejsc campingowych"; specyfiki broni oraz zwyczajów graczy. Reszta to szlifowanie skill''a, jak wszędzie.

Martimat
Gramowicz
22/09/2014 20:00

> Trailer ładny, ale jakoś mnie nie przekonał. Zainteresowani arenowymi shooterami niech> obadają Reflex: https://www.kickstarter.com/projects/191095869/reflexRacja - bardziej oldskoolowe niż Toxikk, przypomina dynamikę pierwszego Qwaka (był szybszy od Q3). Nawet cośt ala toporek jest :) jest. Bardzo mnie zainteresował ten "Reflex".@ Zadymek - a ja tęsknię! I nie była to "bezmózga rzeźnia", ten kto tak myślał zwykle był na dole tabeli. Trzeba było być mocno ogarniętym i mieć oczy "wokół głowy" żeby wygrać mecz (raczej zero bezmyślności).PS: ktoś pamięta mod do Q3 "headhunters"? Z kolcami w na mapie na które nabijało się trofea? To można by odświeżyć - mocno taktycznie się robiło :) przy dynamice Qwaka było to niezłe wyzwanie :) Tylko dla ogarniętych!




Trwa Wczytywanie