The Evil Within - wymagania sprzętowe ujawnione

Mateusz Stanisławski
2014/09/25 20:35

Bethesda poinformowała, że horror The Evil Within osiągnął złoty status. Jednocześnie do sieci trafiły rekomendowane wymagania sprzętowe produkcji.

The Evil Within - wymagania sprzętowe ujawnione

„Upublicznioną specyfikację traktujemy jako rekomendowaną – taka konfiguracja na pewno zapewni Wam komfortową rozgrywkę, zbieżną z założeniami zespołu deweloperskiego. Nie podajemy wymagań minimalnych. Przy próbach uruchomienia gry na słabszych komputerach, nie gwarantujemy optymalnej wydajności.” – czytamy na oficjalnym blogu Bethesdy.


Rekomendowane wymagania sprzętowe The Evil Within:

  • 64-bitowy system operacyjny Windows 7 lub 8;
  • procesor Intel i7;
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 670 (lub odpowiednik z co najmniej 4 GB VRAM);
  • 50 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym na potrzeby procesu instalacji (same pliki z grą zajmą około 41 GB).


Wymagana przestrzeń na dysku na potrzeby instalacji dla konsolowych wersji:

  • Xbox One – 40 GB
  • PlayStation 4 – 40 GB
  • PlayStation 3 – 7 GB
  • Xbox 360 – 7 GB

GramTV przedstawia:

Premiera The Evil Within jest ustalona na 14 października bieżącego roku. Produkcja pojawi się nie tylko na komputerach osobistych, ale również konsolach PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One (za wydanie wszystkich tych wersji na terenie naszego kraju odpowiada firma Cenega).

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
27/09/2014 13:16

Z RAGE jest taki problem że maks tekstury to 8K(w praktyce gra nie ma w ogóle tekstur większych niż podana przeze mnie rozdzielczość jeśli z tego co wiadomo od twórców moddów) oraz jedynie licznik +vt_maxPPF się liczy jeśli chodzi o doczytywanie tekstur. Tylko problem z samym silnikiem jest taki że fatalnie jest zoptymalizowany jeśli chodzi o hyperthreading(do tego silnika najlepsza opcja to fizyczne rdzenie) - do dziś na forach bethesda i ID Software ludzie pienią się na to.Przy wolfie problem był znacznie mniejszy, bo z urzędu wszyscy wiedzieli, że trzeba będzie robić konfiga.

Usunięty
Usunięty
26/09/2014 18:24
Dnia 25.09.2014 o 20:47, fenr1r napisał:

Co oznacza mniej więcej: nie chciało nam się optymalizować i testować. ;)

Nie, to oznacza, że id Tech 5 działa różnie od specaNa przykładzie Wolfa http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93356&pid=100Zrobili coś co powinni zrobić. Spec, specowi nie równy.Na teoretycznie gorszym, może chodzić lepiej :P (Szczególnie dodając, że na Radeonach potrafiły występować problemy [again]).

kindziukxxx
Gramowicz
26/09/2014 12:51

wymagania rosną, jednak ciekawe jak będzie z optymalizacją, bo jeżeli to będą jedyne słuszne, to coś czuję że większość graczy PC byłaby niezadowolona.




Trwa Wczytywanie