Przedstawiciel Harmonix, Ryan Lesser, prezentuje rozgrywkę z wczesnej wersji Amplitude na PS3 i PS4, w której twórcy chcą maksymalnie zbliżyć się do oryginału wydanego na PS2 w 2003 roku.
Przedstawiciel Harmonix, Ryan Lesser, prezentuje rozgrywkę z wczesnej wersji Amplitude na PS3 i PS4, w której twórcy chcą maksymalnie zbliżyć się do oryginału wydanego na PS2 w 2003 roku.
Amplitude zostało sfinansowane na Kickstarterze w maju 2014. Twórcom udało się zebrać 844 tysiące dolarów, a projekt wsparło ponad 14 tysięcy osób. Wersja na PS3 i PS4, w porównaniu z wersją na PS2, będzie cechować się nie tylko ulepszoną grafiką, ale też zaoferuje mnóstwo nowych utworów muzycznych.
W Amplitude sterujemy statkiem poruszającym się po kilku ścieżkach, z których każda reprezentuje inny instrument muzyczny. Celem jest zestrzeliwanie do znajdujących się na nich klejnotów w rytm muzyki. Gracze będą mogli wybierać spośród kilku poziomów trudności, od łatwego po szalony.
Premiera gry planowana jest na 2015 rok.