Dlaczego niektóre gry doczekują się kontynuacji, a inne nie? Głos w tej kwestii zabrał Yoshinori Ono, twórca Street Fightera.
Dlaczego niektóre gry doczekują się kontynuacji, a inne nie? Głos w tej kwestii zabrał Yoshinori Ono, twórca Street Fightera.
- Ja też zawsze o tym mówię firmie. Koniec końców są jednak pewne przeszkody, których facet od wynagrodzeń nie jest w stanie przeskoczyć. Dla przykładu, jeśli gra nie sprzeda się w dwóch milionach kopii, musimy wstrzymać się z planami dotyczącymi kontynuacji - tłumaczył twórca Street Fightera.
- Wszystko, co możemy zrobić w takiej sytuacji, to zastanowić się nad doświadczeniem, wyciągnąć lekcje i starać się do nich stosować w innych tytułach - dodaje.
Czy rzeczywiście gry, które sprzedają się w mniej niż dwóch milionach kopii nie mają szans na kontynuacje? Rzeczywistość pokazuje co innego, choć można zapewne zakładać, że w każdej firmie do tej sprawy podchodzi się indywidualnie.