Twórcy Halo: The Master Chief Collection tłumaczą się z 20-gigabajtowej łatki

Katarzyna Dąbkowska
2014/10/21 11:00

343 Industries jeszcze doszlifowuje grę.

Twórcy Halo: The Master Chief Collection tłumaczą się z 20-gigabajtowej łatki

Jeśli macie w planach zakupienie Halo: The Master Chief Collection i uważacie, że od razu zaczniecie pławić się w rozgrywce, nic bardziej mylnego. Twórcy gry jakiś niedawno zapowiedzieli, że planują z dniem premiery wydać łatkę. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że patch będzie ważył jedyne 20 GB. Dziś 343 Industries tłumaczy się słowami:

„Tak, łatka jest spora, ale nie chcieliśmy iść na łatwiznę, aby oszczędzać miejsce na dysku. To gwarantuje, że wciśniemy tyle dobra w Halo, ile możemy. Nasza praca nie jest jednak skończona, będziemy dopracowywać, doszlifowywać i optymalizować rozgrywkę online, by zapewnić bezproblemową premierę multiplayera.”

GramTV przedstawia:

Wcześniej potwierdzono również, iż podczas pobierania i instalacji aktualizacji będziemy mogli odpalić bez problemów jakąkolwiek kampanię fabularną. Frank O'Connor, szef serii Halo, przeprosił graczy za zaistniałe niedogodności i zapewnił, że pomimo swojego słabego łącza, instalacja i sama rozgrywka na jego sprzęcie przebiegły bardzo sprawnie. Problemu z aktualizacją nie będą mieli natomiast ci, którzy złożyli wcześniej cyfrowe zamówienia na grę. Oni pobiorą łatkę jeszcze przed premierą.

Halo: The Master Chief Collection wydane zostanie już niedługo, bo 11 listopada. W skład zestawu wejdą Halo: Combat Evolved, Halo 2, a także Halo 3 i Halo 4.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
21/10/2014 18:33
Dnia 21.10.2014 o 18:28, Henrar napisał:

/.../ jest do grania za wolna /.../

To, że coś jest do grania za wolne, nie oznacza, że ktoś grał nie będzie. Mało masz w gier sieciowych pełnych teleportujących się graczy? Ludzi z pingami tak wysokimi, że zastanawiasz się jak ktoś może w ogóle grać? Właśnie.W takim CS, BF, ba nawet EVE czy Warcrafcie to norma. Dziwne, że jednak grają - uparte z nich skurczybyki ;)Inna sprawa, że często tacy gracze psują grę innym (właśnie głównie w FPSach).

Usunięty
Usunięty
21/10/2014 18:28
Dnia 21.10.2014 o 18:22, Shinigami napisał:

Widzisz, dla ludzi ze słabszym łączem ściągnięcie połowy może stanowić problem. Mi to wisi. Niezależnie czy to część gry, łatka czy inne DLC.

Jeżeli masz słabe łącze do pobrania czegoś takiego (w formie pre-loadu w dodatku), to generalnie oznacza to mniej więcej tyle, że twoje łącze do grania się nie nadaje.

Dnia 21.10.2014 o 18:22, Shinigami napisał:

Idea wydawania 20-30GB patchy jest wygodna, pewnie. Rozumiem. Sam od lat nie mam już napędu w PC, zwyczajnie go nie potrzebuje - trend jaki jest każdy widzi. Rzeczywistości nie zaklinam, zauważam tylko, że niektórym to zupełnie nie na rękę. Tylko tyle i aż tyle. Kowalski z łączem radiowym 1MB zapewne zadowolony nie będzie.

Patrz wyżej. Stereotypowa radiówka 1Mbit raz, że jest do grania za wolna, dwa jest zwykle w tym kraju cholernie niestabilna, trzy ma za wysokie pingi. Rozumiem więc, że taki osobnik będzie narzekał na brak czegoś, z czego i tak by nie korzystał, bo ma za słabe łącze.

Usunięty
Usunięty
21/10/2014 18:22
Dnia 21.10.2014 o 16:50, Siriondel napisał:

Gdzie Ty tu widzisz robienie czegoś kosztem kogoś?!

Widzisz, dla ludzi ze słabszym łączem ściągnięcie połowy może stanowić problem. Mi to wisi. Niezależnie czy to część gry, łatka czy inne DLC.Idea wydawania 20-30GB patchy jest wygodna, pewnie. Rozumiem. Sam od lat nie mam już napędu w PC, zwyczajnie go nie potrzebuje - trend jaki jest każdy widzi. Rzeczywistości nie zaklinam, zauważam tylko, że niektórym to zupełnie nie na rękę. Tylko tyle i aż tyle. Kowalski z łączem radiowym 1MB zapewne zadowolony nie będzie. Tylko o to chodziło, co chyba niektórym umknęło. Pewnie na 100-200MB patch narzekał nie będzie, co innego w tym wypadku.Tymczasem poniosło was tak, jakby ktoś wam jedzenie z lodówki wynosił - łącznie z wycieczkami w moją stronę - zluzujcie poślady ;D




Trwa Wczytywanie