Jeżeli jakaś gra osiąga taki sukces jak Destiny, to nie trzeba się długo zastanawiać nad stworzeniem jej kontynuacji. Władze Activision się tej reguły trzymają.
Jeżeli jakaś gra osiąga taki sukces jak Destiny, to nie trzeba się długo zastanawiać nad stworzeniem jej kontynuacji. Władze Activision się tej reguły trzymają.
Wpływ na podjęcie decyzji o rozpoczęciu prac nad Destiny 2 miały zapewne świetne wyniki "jedynki". Eric Hirshberg zdradził, że to głównie dzięki produkcji Bungie Activision zanotowało rekordowy trzeci kwartał. Nie podał dokładnego wyniku sprzedaży, ale ujawnił, że Destiny ma już 9,5 miliona zarejestrowanych kont. Każdy z graczy średnio spędza przy tym tytule ponad trzy godziny dziennie.
- Jest pewna relacja między liczbą zarejestrowanych użytkowników a sprzedażą, ale obie statystyki się nie pokrywają, ponieważ niektórzy ludzie mają w grze więcej niż jeden profil - wyjaśnił Hirshberg.