Polska firma Bloober Team przedstawiła statystyki pobrań gry free-to-play Deathmatch Village na PS3 i PS Vitę. Gra na razie zdecydowanie popularniejsza jest w Europie.
Polska firma Bloober Team przedstawiła statystyki pobrań gry free-to-play Deathmatch Village na PS3 i PS Vitę. Gra na razie zdecydowanie popularniejsza jest w Europie.
- Monetyzacja nie jest jeszcze znacząca, ale osiągnęliśmy już taki poziom liczby użytkowników, który pozwoli nam uzyskać więcej niż tylko zwrot kosztów produkcji tytułu - zapewnia Piotr Babieno. Jak dotąd Deathmatch Village znacznie popularniejsze okazało się w Europie. Na kontynencie produkcję tę pobrano 950 tys. razy (537 tys. na PSV i 419 tys. na PS3). W USA zainteresowało się nią blisko 200 tys. osób (121 tys. na PS3 i 75 tys. na PSV).
- Rynek europejski pokazuje, że tytuł ma duży potencjał i liczba użytkowników w USA powinna w najbliższych miesiącach skokowo wzrosnąć - dodaje prezes Bloober Teamu.