Just Cause 3 - masa szczegółów z Game Informera

Patryk Purczyński
2014/11/12 11:32
5
0

Nacisk na otwarty świat i lekka fabuła to dwa filary, na których Avalanche Studios opiera Just Cause 3. Do standardowych założeń dochodzi uproszczone pod wieloma względami sterowanie.

Just Cause 3 - masa szczegółów z Game Informera

Do sieci trafiły już najważniejsze informacje z zapowiedzi Just Cause 3 opublikowanej na łamach nowego numeru pisma Game Informer. O tym, że gra jest tematem numer jeden w najnowszym wydaniu magazynu, informowaliśmy już wczoraj. Czas jednak na rzecz najważniejszą, czyli przedstawienie szczegółów na temat nowej produkcji Avalanche Studios.

  • twórcy gry mają doświadczenie w pracach nad takimi tytułami, jak Ratchet, Infamous, Assassin's Creed, Far Cry czy Burnout
  • w świecie gry napotkać można oceany, a także wielkie połacie lądu z miastami, wyspami i górami
  • jedna z budowli to dwie wieże połączone mostem - gracze będą mogli go wysadzić
  • nowy silnik pozwala na zapewnienie znacznie większej wertykalności terenu
  • akcja toczy się w fikcyjnym mieście, które przejmuje zły dyktator; zadaniem gracza jest powstrzymanie despoty
  • opowieść nie jest związana z dwiema poprzednimi odsłonami Just Cause, ale fani serii mogą liczyć na pewne nawiązania i powroty dobrze znanych postaci
  • fabuła ponownie będzie bardziej zabawna niż poważna; w większym stopniu skupi się na głównym bohaterze, Rico, ale nacisk położy przede wszystkim na rozgrywkę sandboksową
  • rozmiar świata gry jest bardzo zbliżony do tego z Just Cause 2
  • pierwsza misja polega na wyswobodzeniu małego miasteczka; redaktorzy Game Informera zwracają uwagę na znacznie bardziej czułe i uproszczone sterowanie
  • w grze nie można rzucać C4, ale dostęp do niego jest nieograniczony
  • broń palna wygląda na znacznie potężniejszą; dzięki uproszczonemu sterowaniu można łatwo latać na lotni i strzelać jednocześnie
  • gdy gracz zostaje raniony, obraz traci kolor; jedynie wrogowie jaśnieją; w Just Cause 3 nie będzie ani apteczek, ani autoregeneracji zdrowia
  • podczepienie się do helikoptera pozwala natychmiastowo, bez QTE, odbić go z rąk pilota; można też zawisnąć od spodu, a nawet podłożyć C4
  • gra pozwoli niszczyć okolicę; po lewej stronie ekranu pojawi się nawet lista wszystkiego co gracz już zniszczył i tego, co jeszcze można usunąć z otoczenia
  • w Just Cause 3 do dyspozycji graczy oddana zostanie uwięź, którą można zaczepić do dowolnego przedmiotu i go odciągnąć; nie chodzi tu tylko o małe obiekty, ale też np. gigantyczną statuę, którą można przewrócić za pomocą uwięzi; co ciekawe, statua za każdym razem rozpada się w inny sposób; jest to także kolejna metoda do walki z przeciwnikiem
  • wszystkie pojazdy można udoskonalać wszelkimi znalezionymi przedmiotami, które do tego służą
  • samochody są arcade'owe, a sterowanie nimi jest znacznie lepsze niż w poprzednich częściach; duża w tym zasługa faktu, że nad grą pracują ludzie odpowiedzialni za Burnouta
  • pojawią się wyścigowe wyzwania, ale przybiorą formę ścigania się z duchem (najlepszy czas znajomego)
  • będą też wyzwania związane z szybowaniem w kombinezonie - polegać mają na przelatywaniu przez kolejne okręgi, a za te trudniejsze gracze mają otrzymywać bonusy
  • w Just Cause 3 zabraknie trybu multiplayer, twórcy obiecują za to wsparcie dla modów

Just Cause 3 powstaje z myślą o platformach PC, PS4 i XOne. Premierę zaplanowano na przyszły rok.

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
12/11/2014 21:25

Dnia 12.11.2014 o 14:28, necron1501 napisał:

Czyli co, postaci nie da się zabić, czy po skończonej strzelaninie od razu wróci mi pełne zdrowie?

Albo umieramy permanentnie i musimy grać od nowa :)

Prince_Miki
Gramowicz
12/11/2014 16:13

Zgadzam się z przedmówcą, bo w JC2 faktycznie było mało ciekawostek i gra po jakimś czasie zaczynała się nudzić, ale widoki i tak były super. ;)

Usunięty
Usunięty
12/11/2014 16:04

Ja wymagam tylko trzech rzeczy od tej gry, dzięki którym ma ona szansę znaleźć się w moim prywatnym Top 3 wszech czasów:1. Mapa nie może być pusta jak JC2, tylko wypełniona ciekawostkami.2. System osłon.3. Kamera zza ramienia podczas strzelania, jak w normalnym TPSie.




Trwa Wczytywanie