Kompletną listę zmian wprowadzanych przez łatkę znajdziecie poniżej. Ubisoft zaznacza jednocześnie, że po zainstalowaniu aktualizacji nadal mogą występować problemy z wydajnością produkcji.
Patch 2 do Assassin’s Creed Unity – lista zmian (PC i PS4):
- Naprawiono błąd powodujący, że w pewnych okolicznościach Arno przelatywał przez ziemię podczas swobodnego biegu, przy różnych przeszkodach albo po skoku na NPC;
- Naprawiono błąd powodujący, że Arno mógł utknąć w sianie w pobliżu Panteonu w dzielnicy Bièvre;
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry, gdy do trybu współpracy dołączał inny gracz, który miał określone postępy w singleplayerze i misjach pobocznych.
Patch 2 do Assassin’s Creed Unity – lista zmian (tylko PC):
- Poprawiono wydajność przerywników filmowych w przypadku mniej wydajnych konfiguracji sprzętowych;
- Naprawiono różne problemy z migotaniem w przypadku konfiguracji nVidia SLI i AMD CrossFire;
- Naprawiono różne błędy graficzne (artefakty świetlne w przypadku cieni PCSS, problem z częstotliwością odświeżania przy pierwszym uruchomieniu gry);
- Naprawiono różne problemy ze sterowaniem (niewłaściwe przyciski klawiatury/myszy na kilku stronach menu);
- Naprawiono problemy z opcją „zaproś do gry”, która stawała się niedostępna po migracji hosta, była ona aktywna dla wszystkich graczy, którzy ostatnio dołączali, a nie tylko dla znajomych;
- Naprawiono problemy z kredytami Helix.
Aktualizacja: studio Ubisoft poinformowało, że łatka dla wersji na konsole Xbox One została już udostępniony graczom. Obecnie trwają prace nad trzecim patchem – pierwsze szczegóły na jego temat znajdziecie tutaj.