Wymagania sprzętowe Blitzkrieg 3 ujawnione

Mateusz Stanisławski
2014/11/29 09:45
6
0

Niezależne studio Nival wystartowało w tym tygodniu z akcją pre-orderową dedykowaną strategii Blitzkrieg 3. Przy okazji do sieci trafiły minimalne wymagania sprzętowe produkcji oraz kolejny trailer.

Wymagania sprzętowe Blitzkrieg 3 ujawnione

Według najświeższych doniesień premiera Blitzkrieg 3 jest zaplanowana na pierwszą połowę przyszłego roku, ale osoby, które skuszą się na pre-ordera (dotyczy zarówno edycji Tactical, jak i droższej Strategic), otrzymają gwarantowany dostęp do przedpremierowej wersji produkcji w ramach zamkniętych betatestów (start tej zimy). Więcej szczegółów na ten temat czeka na Was w poniższym zwiastunie oraz na oficjalnej witrynie sieciowej gry.

– Odnośnie do Blitzkrieg 3 mamy bardzo wysokie oczekiwania, szczególnie jeśli chodzi o asynchroniczny tryb multiplayer. Robimy wszystko, by przywrócić zainteresowanie grami z tego gatunku. (...) Zamknięte testy wersji beta pozwolą Wam mieć wpływ na kształt finalnego produktu, gdyż właśnie na bazie opinii z tych przedpremierowych rozgrywek będziemy dopinać wszystko na ostatni guzik – powiedział Timur Suzi, szef studia Nival.


Minimalne wymagania sprzętowe Blitzkrieg 3:

  • system operacyjny Windows XP (Service Pack 3), 7 lub 8;
  • procesor Intel Core 2 Duo (2,66 GHz) lub AMD Phenom X3 (2,4 GHz);
  • 2 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce GT 620 lub Radeon HD 6570 (512 MB);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Nitro2050
Gramowicz
02/12/2014 21:33

> Czy ktoś już zakupił Blitzkrieg 3 na ich stronie?Czy ten klucz jest pod steam czy jakąś> inna platformę?Nikt jeszcze nie kupił bo dopiero gra wyjdzie marzec 2015

Usunięty
Usunięty
30/11/2014 11:34

Czy ktoś już zakupił Blitzkrieg 3 na ich stronie?Czy ten klucz jest pod steam czy jakąś inna platformę?

Ssseth
Gramowicz
29/11/2014 15:51

> Ktoś wie co to jest asynchroniczny tryb multiplayer?Asynchronicznego tryb multiplayer to taki w którym gracze wykonują czynności po sobie, a nie równocześnie.Na przykład w wyścigówkach wygląda to tak że ścigasz się nie z żywym graczem lecz z awatarem reprezentującym przejazd oponenta.




Trwa Wczytywanie