Twórcy The Crew obiecują bezproblemowy start gry

Paweł Pochowski
2014/12/01 10:00

Zapewniają o tym, że nie będzie sytuacji rodem z DriveClub ani innych gier Ubisoftu.

Twórcy The Crew obiecują bezproblemowy start gry

Ostatnie premiery dużych gier odbywały się dość problematycznie. O samych problemach DriveClub można napisać osobny artykuł, a przecież także inne gry debiutowały pełne błędów - jak chociażby Assassin's Creed: Unity, Far Cry 4 czy Watch Dogs, głównie w pecetowych wersjach. A ostatnie z wymienionych pozycji wraz z The Crew to produkcje z tej samej stajni. Twórcy zapewniają jednak, że start przebiegnie bezproblemowo. - The Crew korzystało z pożytku długich betatestów, zaplanowanych specjalnie, aby przetestować naszą infrastrukturę tak mocno jak tylko się da, z tysiącami graczy bawiących się jednocześnie - przekonuje Serkan Hasan, główny projektant The Crew. I faktycznie trzeba przyznać mu rację, bo betatestów The Crew było sporo, a jedne z nich trwają nawet właśnie teraz.

Dodatkowo Serkan skomentował sprawę braku kopii recenzenckich The Crew przed premierą gry w następujących słowach - " tysiące, tysiące, tysiące graczy - tego nie da się zasymulować z garstką twórców bawiących się wraz z dziennikarzami". Dodał także, że zarówno wersja na PC, jak i Xbox One oraz PlayStation 4 już od samego startu będą oferować 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1080p.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
01/12/2014 21:03
Dnia 01.12.2014 o 18:08, DragonSuspire napisał:

PC na starcie będzie miało 30fps w pierwszej minucie... gdy wpiszemy komende uzyskamy łatwo 60fps, o ile sprzęt wam na to pozwoli.

Po co wpisywać komendę, jak w ustawieniach graficznych można zmienić limit fps z 30 na 60.

Usunięty
Usunięty
01/12/2014 19:43

Witam, czy orientuje się ktoś kiedy dotrze do mnie zamówiona gra ze sklepu gram.pl?Była podana informacja że 90% preorderów dociera przed premierą, czy chociaż w dzień premiery mogę liczyć że dotrze do mnie gra?Pozdrawiam

Prince_Miki
Gramowicz
01/12/2014 18:22

Szczerze mówiąc, to coraz mniej wierzę Ubi. Najpierw schrzanili grafikę w Watch Dogs, które przecież zapowiadało się tak genialnie, o modelu jazdy samochodami już nie mówiąc. Potem zabrali 50% potencjału AC: Unity poprzez wyjątkowo słabą optymalizację. Teraz niech dadzą nam - graczom - powód, dla którego mielibyśmy im uwierzyć na słowo... Aha, i jeszcze te wkurzające aktualizacje uPlay...




Trwa Wczytywanie