Prolog Dragon Age: Inkwizycja był przerabiany kilkakrotnie - twórcy opracowali siedem wersji, zanim uznali, że pierwsze sceny wyglądają dokładnie tak, jak powinny.
Prolog Dragon Age: Inkwizycja był przerabiany kilkakrotnie - twórcy opracowali siedem wersji, zanim uznali, że pierwsze sceny wyglądają dokładnie tak, jak powinny.
Dyrektor kreatywny Dragon Age: Inkwizycja - Mike Laidlaw, starszy scenarzysta - David Gaider i aktor - Freddie Prinze Jr. poprowadzili wykład w NYU Game Center, na temat sztuki przedstawiania opowieści w grach. Laidlaw, wspominając swój ulubiony moment, powiedział, że jest to chwila, w której gracz po raz pierwszy spotyka Rodericka.
- Ta scena była jednym z momentów, który zmienialiśmy około siedem razy - powiedział Laidlaw. - Musieliśmy pokazać początkowy opór... chcieliśmy pokazać, że ludzie niechętnie godzili się na pomoc w rozwiązaniu problemu. Pamiętam jedną szczególną chwilę, gdy powiedziałem Davidowi Gaiderowi i reszcie zespołu, że po prostu potrzebujemy kogoś, kto zamyka pułapkę Pogromców Duchów.
W poprzednich wersjach Cassandra była agresywniejsza względem gracza, innym razem zamiast Rodericka pojawiła się Leliana, a Varric i Solas byli bardziej zaangażowani w sprawę.
Jeśli chcielibyście posłuchać całego wykładu, w jaki sposób BioWare podchodzi do storytellingu, zapraszamy na kanał NYU Game Center na Twitchu.