Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzyma nową wersję zwiastunu Elder Blood

Paweł Pochowski
2014/12/07 14:00

Nie ma mowy o żadnym downgradzie - zapewnia przedstawiciel studia i informuje o tym, że najnowszy z zaprezentowanych zwiastunów przygotowany zostanie po raz kolejny.

Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzyma nową wersję zwiastunu Elder Blood

Skąd całe zamieszanie? W nocy z piątku na sobotę w Las Vegas odbyła się gala The Game Awards 2014, która zastąpiła dotychczasowe VGX. Choć nazwa się zmieniła, formuła imprezy pozostała identyczna - organizatorzy przyznali nagrody dla najlepszych gier tego roku, a pomiędzy kolejnymi kategoriami prezentowano nowe gry. Swoich kilku minut doczekał się także Wiedźmin 3: Dziki Gon. Publiczność zgromadzona w Las Vegas obejrzeć mogła premierę najnowszego zwiastuna zatytułowanego "Elder Blood". CD Projekt RED imprezę uznać mógłby za całkiem udaną, w końcu Wiedźmin 3 został wybrany na niej "najbardziej oczekiwaną grą roku 2015", gdyby nie pewien problem. Zwiastun nie zachwycił fanów pod względem graficznym - oprawa wizualna prezentuje się na nim wyraźnie gorzej niż na dotychczas prezentowanych materiałach wideo dotyczących produkcji.

Fani zaczęli podejrzewać, że CD Projekt RED dokonało tzw. "downgrade" - obniżenia jakości grafiki względem początkowych założeń, aby tytuł działał płynniej i mógł być odpalony na słabszych sprzętach. Twórcy postanowili zdementować tę informacje. - Po raz kolejny chciałem Was zapewnić, że nie ma mowy o żadnym downgradzie - pisze Marcin Momot na oficjalnym forum gry. - Niestety w tym wypadku kompresja okropnie dała nam się we znaki. Chciałem wszystkich zapewnić, że pracujemy nad nową wersją zwiastuna, którą udostępnimy na naszym kanale tak szybko, jak będzie to możliwe. Będzie ona oczywiście w dużo wyższej jakości - tłumaczy pracownik studia. Damy znać, jak tylko pojawi się nowa wersja filmiku. Póki co poniżej umieszczamy zwiastun w jedynej dostępnej w tym momencie wersji.

GramTV przedstawia:

Podczas The Game Awards 2014 ujawniono także, że w Wiedźmin 3 zagramy nie tylko Geraltem. Na forum gry także w tej sprawie kilka słów dodał M. Momot. - Jeszcze słowo odnośnie drugiej grywalnej postaci. Nie będzie można przełączać się dowolnie między postaciami podczas rozgrywki - to będzie uwarunkowane fabularnie. Natomiast całkiem sporo czasu spędzimy wcielając się w jej rolę. Dodam, że jest ona ogromnie ważna dla fabuły gry - ujawnił przedstawiciel studia. Macie pomysł, kim będzie druga grywalna postać?

Komentarze
99
Usunięty
Usunięty
12/12/2014 16:06

Dnia 11.12.2014 o 23:36, Piotrek_K napisał:

Huehuehue... Wiesz co jest nasmieszniejsz w tym stwierdzeniu? Unity na dobrym, ale to naprawde DOBRYM sprzecie (a nie czyms co ma 2 lata) wyglada przeslicznie i kilka razy lepiej od innych gier:

najśmieszniejsze to jest najwyżej twoje stwierdzenie, że dwuletni sprzęt to crap :rolleyes:

Usunięty
Usunięty
11/12/2014 23:36
Dnia 11.12.2014 o 18:05, dark_master napisał:

Anyway na tamte może narzekano, ale przynajmniej czuło się, że jak masz sprzęt to też masz co oglądać i że było warto. Przy unity raczej tak średnio

Huehuehue... Wiesz co jest nasmieszniejsz w tym stwierdzeniu? Unity na dobrym, ale to naprawde DOBRYM sprzecie (a nie czyms co ma 2 lata) wyglada przeslicznie i kilka razy lepiej od innych gier: https://farm8.staticflickr.com/7575/15592993970_be8de26a77_o.png http://i6.minus.com/igjwooyfwHvIS.jpg http://i5.minus.com/iX10oxEBekFSd.jpg https://farm9.staticflickr.com/8676/15607471550_a32d6c54ce_o.jpg

Usunięty
Usunięty
11/12/2014 18:05

Dnia 09.12.2014 o 15:35, Henrar napisał:

Rozumiem, że jak wychodził FEAR, Unreal czy Crysis to były takie same narzekania? (tak, wiem, że tamte niby posuwały grafikę do przodu, co nie zmienia faktu, że były to korytarze bez x tysiąca NPCów i bez jakiś bardziej szczegółowych symulacji). To się nazywa future-proofing. Po to są suwaki detali, by ich używać. Tyle się mówi, że twórcy gier są ograniczeni sprzętem, ale jak próbują zrobić coś przyszłościowego, to nagle pojawiają się narzekania, że "słaba optymalizacja".

nie wiem jak ty, ale ja słyszę by wykorzystywac możliwości obecnego sprzętu, a nie tworzyć gierki pod kompy co wyjdą za dziesięć lat.Anyway na tamte może narzekano, ale przynajmniej czuło się, że jak masz sprzęt to też masz co oglądać i że było warto. Przy unity raczej tak średnio, jak nawet twarze znikają w cutscenkach.

Dnia 09.12.2014 o 15:35, Henrar napisał:

Wiesz, co w tym patchu było?

tia, wiem że nawet poprawa pierdoły może wymagać re-downloadu wielkiego pliku gdzie pierdoła się mieściła, ale tu akurat mówimy o grze której problemy nie sprowadzają się tylko do wysokich wymagań, ale o płatnej becie z mikropłatnościami

Dnia 09.12.2014 o 15:35, Henrar napisał:

I potem się taki klient pojawia do firmy i stawia wymagania niemożliwe do spełnienia -_- Coś jak z kalkulatorem wyborczym ostatnio.

w sumie to rodzi pytanie czy takim klientem nie był w tym wypadku dział księgowości i marketingu ubisoftu.

Dnia 09.12.2014 o 15:35, Henrar napisał:

A co jeśli, hipotetycznie, nie robi, tylko działa, bo inaczej się nie da?

i to jest dobre pytanie. Pierwsze oc mi przychodzi do głowy, to nie pompować balonika hype''u, bo potem jest bajzel. Mimo wszystko najpierw doprowadzić do stanu używalności (pamiętajmy ze wydajność to jeden z problemów - a wszelkie opymalizacje, to afaik robi się , jak wszystko inne jest już gotowe. Tu nie było), a nie rzucić na półki i jeszcze straszyć mikropłatnościami. Albo zacząć od czegoś mniejszego by zapoznać się z możliwościami i ograniczeniami sprzętu/technologii, mówimy o zawodowcach w liczbie setek, nie amatorach z garażu. Ale nie, trzeba było rzucić dwa AC rocznie, bo przecież Acti z CoDem się udaje.

Dnia 09.12.2014 o 15:35, Henrar napisał:

Bo Ubisoft przedobrzył. Mało było gier, które okazały się zbyt ambitnie technicznie w porównaniu do możliwości sprzętu?

tutaj akurat bardziej zaważyła chytrość niż ambicja.




Trwa Wczytywanie