Patch 4 do Assassin's Creed Unity zalicza poślizg

Małgorzata Trzyna
2014/12/15 19:46

Łatka numer 4, mająca zapewnić lepszą wydajność, nie ukaże się dzisiaj, jak początkowo planowano, ale za kilka dni.

Patch 4 do Assassin's Creed Unity zalicza poślizg

Ubisoft ogłosił, że aby zapewnić, iż Patch 4 istotnie przyniesie pożądaną poprawę wydajności w Assassin's Creed Unity, musi wprowadzić pewne zmiany na mapie Paryża. Oznacza to, że twórcy potrzebują kilka dni więcej na dopracowanie nowej wersji:

GramTV przedstawia:

- Rygorystyczna kontrola jakości ma dla nas ogromne znaczenie, a wasze komentarze z minionych tygodni wskazują na to, że również dla was jest to bardzo ważna kwestia. W ubiegłym tygodniu zapowiedzieliśmy, że dziś - 15.12.2014 - ukaże się nowy patch (wiemy, że wielu z was nie może się doczekać), ale zdecydowaliśmy się wstrzymać z jego udostępnieniem, aż będziemy pewni, że łatka poprawi wydajność. Oznacza to, że musimy wprowadzić zmiany na mapie Paryża, co zajmie nam kilka kolejnych dni, zanim osiągniemy jakość, na którą zasługują nasi gracze. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Nie pozostaje zatem nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość.

Komentarze
31
Usunięty
Usunięty
16/12/2014 18:19
Dnia 15.12.2014 o 20:10, lis_23 napisał:

" Ubisoft ogłosił, że aby zapewnić, iż Patch 4 istotnie przyniesie pożądaną poprawę wydajności w Assassin''s Creed Unity, musi wprowadzić pewne zmiany na mapie Paryża. " Ten fragment najbardziej mnie zastanawia i sceptycznie nastawia do patcha. Będą wycinać jakieś elementy? Miejsca? Zmniejszać liczebność tłumów? Mam nadzieję, że nie.

Znowu - taki a nie inny system oświetlenia. W Infamous: Second Son zastosowali podobny.

Usunięty
Usunięty
16/12/2014 16:46

Mam nadzieje, ze ten patch sprawi iz bede mogl sobie pograc w koncu w te gre. Crashe co chwila, zacinki czy np. Arno wchodzacy do pomieszczenia rodem z Matrixa gdzie nie ma nic a postaci po prostu lewituja (Scena z wcieleniem w szeregi Assassynow). I niech nie pieprza glupot o kontroli jakosci, bo umre ze smiechu.

Usunięty
Usunięty
16/12/2014 14:17

Dnia 16.12.2014 o 13:47, Radekl2 napisał:

Nie można pomijać kwesti technicznych, gdy są one takie istotne. Bugi jak bugi- zwyczajnie w każdej grze są, ale nie w takich ilościach.

Dnia 16.12.2014 o 13:47, Radekl2 napisał:

Nie mam zamiaru tego negować- Paryż wygląda pięknie, ale trudno podziwiać te widoki, gdy w niektórych miejscach tego miasta gra zwyczajnie staje na kilka sekund (może to specjalnie, żeby właśnie te widoki podkreślić?).

Dnia 16.12.2014 o 13:47, Radekl2 napisał:

Wszystko zależy od konkretnego gracza: znajomy grał na PS4 i miał mnóstwo bugów, ja gram na PC i na razie nie uświadczyłem nic, poza zwyczajowym przenikaniem przez obiekty, tekstury, itp. ( może później jest gorzej? ) a przycinki miałem trzy razy na ułamek sekundy.




Trwa Wczytywanie