Rockstar ogłosił, że na początku 2015 roku będziemy mogli wziąć udział w długo oczekiwanych napadach. Na graczy czeka 20 godzin rozgrywki, nowe bronie, pojazdy i przedmioty.
Rockstar ogłosił, że na początku 2015 roku będziemy mogli wziąć udział w długo oczekiwanych napadach. Na graczy czeka 20 godzin rozgrywki, nowe bronie, pojazdy i przedmioty.
- Nie chcieliśmy przesuwać daty, ale jeśli coś zostaje opóźnione, to dlatego, że nie jest na tak wysokim poziomie, na jaki nas stać - powiedział główny projektant misji, Imran Sarwar. - Jeszcze nie osiągnęliśmy tego poziomu, ale prace zbliżają się do końca. Heists będzie gotowe na początku 2015 roku. Założyliśmy, że będzie to seria złożonych misji, do których należy przygotować się na różne sposoby, oferujących różne rodzaje rozgrywki, zwieńczonych wielkim finałem. Zarówno ścisła współpraca w grupie, jak i dobre odgrywanie własnej roli miało zadecydować o sukcesie bądź porażce.
- Okazało się, że stworzenie tak złożonych misji dla kilku graczy jednocześnie jest znacznie trudniejsze, niż się nam wydawało. Za każdym razem, gdy sądziliśmy, że jesteśmy już blisko, napotykaliśmy nieoczekiwane trudności i musieliśmy zaczynać od nowa. Ogłaszając graczom, że zamierzamy zrobić Heists, zaczęliśmy odczuwać coraz większą presję, że wszystko musi działać idealnie. Jednym z wyzwań, jakie przed nami stanęły, było sprawienie, żeby każdy czuł, że znajduje się w centrum wydarzeń. Było to znacznie trudniejsze niż napady w single-playerze.
Zadania w Heists będą wymagały udziału 4 graczy, z czego każdy powinien mieć rangę 12 lub wyższą. Lider grupy będzie musiał mieć apartament, by móc zaplanować wykonanie misji. To z nim będzie kontaktował się Lester, informując o zleceniu. Przywódca będzie mógł zaprosić innych graczy, wyznaczyć im zadania czy wybrać stroje. Będzie też musiał pokryć początkowe koszty, zaś zapłatę otrzyma dopiero po zakończeniu napadu. Pozostali gracze, którzy wezmą udział w zadaniu, będą wynagradzani po każdej misji.