Obie powstaną na silniku użytym do stworzenia Divinity: Grzech Pierworodny.
Obie powstaną na silniku użytym do stworzenia Divinity: Grzech Pierworodny.
Vincke poinformował, że na ten moment nie może zbyt wiele na ich temat zdradzić, poza tym, że zostaną oparte o silnik Divinity: Grzech Pierworodny. Według założyciela studia pozwoli to ekipie skupić się na tworzeniu nowej zawartości bez konieczności ciągłego poprawiania lub wymyślania na nowo rzeczy, której już wcześniej działały dobrze.
- Nasz cel to stworzenie nowych kampanii w oparciu o ten sam zarówno single, jak i multiplayerowy rdzeń, który cały czas jest doskonalony, by zwiększyć ilość rzeczy, jaką można zrobić w naszych światach RPG (...) - tłumaczy Swen.
Larian Studios poinformowało także o tym, że poszerza swoje szeregi. Jeszcze niedawno nad Divinity: Grzech Pierworodny pracowały 42 osoby. Dziś studio liczy sobie 53 pracowników i otworzyło nową siedzibę, w Quebec City.
Przypominamy, że Divinity: Grzech Pierworodny bierze udział w głosowaniu na grę roku czytelników gram.pl w kategorii cRPG.