Dzięki ulepszeniom łatwiej uzyskać większą wydajność.
Dzięki ulepszeniom łatwiej uzyskać większą wydajność.
- Najważniejszą sprawą jest to, że ulepszona została kontrola nad pamięcią ESRAM. Nowe API pozwala na zrobienie znacznie więcej rzeczy z ESRAM, jest to coś, czego deweloperzy chcieli od zawsze, ale nie jest to łatwo osiągalne. To właśnie ta rzecz wraz z ulepszonymi narzędziami (PIX) pozwala na ulepszenie działania i podkręcenie wykorzystania ESRAM - powiedział M. Binkowski.
To właśnie pamięć ESRAM w Xbox One była źródłem problemów z wydajnością gier i to właśnie z jej powodu część produkcji na konsoli Microsoftu musiała być wyświetlana w niższej rozdzielczości niż w przypadku głównego konkurenta - PlayStation 4. Jak potwierdził ostatnio Techland, Dying Light na obu tych konsolach będzie wyświetlana w rozdzielczości 1080p oraz w 30 klatkach na sekundę.