Za Magickę 2 odpowiada inne studio niż to, które stworzyło pierwszą część, ale Peter Cornelius z Paradox Interactive zapewnia, że nie wpłynie to negatywnie na odczucia fanów.
Za Magickę 2 odpowiada inne studio niż to, które stworzyło pierwszą część, ale Peter Cornelius z Paradox Interactive zapewnia, że nie wpłynie to negatywnie na odczucia fanów.
- Jesteśmy dumni, że razem z nimi tworzyliśmy Magickę. Życzymy im wszystkiego najlepszego w ich następnych przedsięwzięciach. Pieces stworzyło z Arrowheadem kilka DLC, kolejne także z Paradoksem. Pieces stworzyło niektóre z najlepszych wspomnień rodem z Magicki - zapewnia Cornelius.
- Pozwolenie im wykonania kolejnego kroku i przerzucenia się z DLC na pełną grę było logicznym posunięciem. Część zespołu odpowiedzialnego za oryginalną Magickę jest w Paradoksie, to on gwarantuje ciągłość wizji. Szczerze jednak mówiąc, my (Paradox i Pieces) tak długo żyliśmy i wdychaliśmy klimat Magicki przez tak długi czas, że czasem czujemy się dziwnie w rzeczywistości - komentuje pół-żartem przedstawiciel wydawcy gry.
- Gracze poczują się tu jak w domu. Nadal jest tu 8 elementów. Pięć z nich może być jednocześnie łączonych w zaklęcie, a potem wykorzystywanych na cztery różne sposoby - dodaje.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!