Przeniesienie DC Universe Online na PS4 okazało się znakomitym pomysłem. Jak ujawnia John Smedley, masówka właśnie tam zbiera największe żniwo.
Przeniesienie DC Universe Online na PS4 okazało się znakomitym pomysłem. Jak ujawnia John Smedley, masówka właśnie tam zbiera największe żniwo.
- Z pewnością korzystamy na tym, że gra pojawiła się tam na wczesnym etapie. Rynek szybko jednak rośnie i każdego dnia pojawia się mnóstwo nowych graczy. Z pewnością ten początkowy etap się więc jeszcze nie zakończył. To jak początki grania społecznościowego - jest aż tak dobrze - zachwyca się Smedley.
Sektor gier społecznościowych szybko jednak przeżył załamanie. Zdaniem szefa SOE stało się tak dlatego, że nie były to gry, a maszynki do wyciągania pieniędzy od konsumentów. Na konsolach czynnikiem, który zatrzymuje graczy przy danym tytule jest zaś rozgrywka wysokiej jakości. To zmusza twórców do odpowiedniego wysiłku.
Wersjom DC Universe Online na PC i PS3 w najbliższą niedzielę stukną trzy lata. Na PS4 gra pojawiła się z kolei w listopadzie 2013.