DmC: Devil May Cry na PS4 i XOne nieco szybciej

Patryk Purczyński
2015/01/14 11:09
7
0

Capcom zmienił termin wydania DmC: Devil May Cry Definitive Edition. To jedna z tych rzadkich sytuacji, w których gra ukaże się wcześniej niż pierwotnie podawano.

DmC: Devil May Cry na PS4 i XOne nieco szybciej

DmC: Devil May Cry Definitive Edition ukaże się na Xboksie One i PlayStation 4 10 marca - poinformował Capcom. Korekta w dacie premiery jest więc niewielka, ale z korzyścią dla graczy. Według wcześniejszych planów właściciele nowych konsol mieli otrzymać okazję sięgnięcia po tę produkcję 17 marca. Przyczyn zmiany terminu nie podano, ale najwidoczniej prace nad remasterem przebiegają nieco sprawniej niż zakładano i Capcom zdecydował, że nie ma sensu zwlekać z oddaniem go w ręce graczy.

Wczoraj prezentowaliśmy Wam nowe screeny z DmC: Definitive Edition. Przypomnijmy, że w planach Capcomu jest także edycja specjalna. Jej premiera przewidziana jest na lato.

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
14/01/2015 17:50

Co tu nie ukrywać trochę tych tytułów się pod koniec marca uzbierało ;)

Usunięty
Usunięty
14/01/2015 17:41
Dnia 14.01.2015 o 16:23, Renchar napisał:

Nie wiem co tu dokładnie zmienią, ale jeżeli będzie to tylko ciut lepsza grafa i wygląd postaci z dlc to nie maja co liczyć na fanów starego Devila. Poprzednio wystarczyło demo by odstraszyć fanów tym banalnym systemem walki i ten najtrudniejszy poziom trudności co był jak normal porównując do poprzednich części. Jak w tym temacie dalej nic nie zmieniono to dalej fanów nie przekonają.

Nie do końca. Nowa wersja DmC dodaje nowe skórki dla postaci imitujące starego Dante i Vergila. Ponadto pojawi się wiele nowych trybów dodających odebrane style walki, przyśpieszające tempo gry do tego znanego z poprzednich DMC, ciekawostki w postaci must style mode(obrażenia od wbicia rangi S) oraz znaczne zmiany w balansie rozgrywki(najprawdopodobniej zmniejszenie poziomu trudności pomniejszych przeciwników i wzmocnienie słabych na ich tle bossów, zmiany w systemie rang i wiele więcej). No i Hell&Hell było prawie, że najtrudniejszym poziomem trudności w serii(padamy na hita, wrogowie mają tyle HP co na SoS/DMD). Główny żal był nie o poziomy trudności(DMD z DmC, to coś jak podrasowany hard z DMC4), a uproszczenia mechaniki Dantego do tej HS z paroma zmianami aby zachować charakter serii. Szczególnie zabolał brak stylów, dziecinne proste S oraz zepsute i frustrujące jump cancelle. No i oczywiście sam charakter DmC znacznie odbiega od założeń serii i nie tylko w kwestii art design oraz kreacji postaci, ale i samej głębi stojącej za DMC(które tak naprawdę było grą, która mogłaby równie dobrze pojawić się na automatach. DmC pod żadnym pozorem).TL;DR zabrano starego Dante, spłycono rozgrywkę no i wyszedł dramat :(

Renchar
Gramowicz
14/01/2015 16:23

Nie wiem co tu dokładnie zmienią, ale jeżeli będzie to tylko ciut lepsza grafa i wygląd postaci z dlc to nie maja co liczyć na fanów starego Devila. Poprzednio wystarczyło demo by odstraszyć fanów tym banalnym systemem walki i ten najtrudniejszy poziom trudności co był jak normal porównując do poprzednich części. Jak w tym temacie dalej nic nie zmieniono to dalej fanów nie przekonają.




Trwa Wczytywanie