The War Z - ogromny sukces mimo miażdżących werdyktów w prasie

Patryk Purczyński
2015/01/16 10:25
7
0

Blisko trzy miliony sprzedanych sztuk The War Z / Infestation: Survivor Stories zmuszają twórcę gry do refleksji, co jego produkcja osiągnęłaby, gdyby nie popełnione błędy.

The War Z - ogromny sukces mimo miażdżących werdyktów w prasie

Jeżeli gra zbiera oceny na poziomie 20/100, a taką właśnie średnią w serwisie Metacritic legitymuje się Infestation: Survivor Stories (dawniej The War Z), to zwykle mówi się o niej wyłącznie w kontekście zatrważająco niskiej jakości. Wydawać by się mogło, że taka produkcja nie ma prawa osiągnąć pułapu 100 tys. sprzedanych egzemplarzy. W przypadku tego tytułu jest jednak zupełnie inaczej.

Infestation: Survivor Stores dotarło bowiem aż do 2,8 miliona odbiorców, a 1/4 z tej puli sprzedano zanim gra dotarła na Steam! - Wszystkie te negatywne opinie w prasie dały oczywiście The War Z i OP Productions złą reputację - mówi Siergiej Titow. - Niekorzystnie wpłynęły na naszą markę i jestem pewien, że wyniki sprzedaży byłyby jeszcze lepsze bez całego tego sceptycyzmu - ocenia.

GramTV przedstawia:

- Zastanawiam się, gdzie gra byłaby dzisiaj, gdybyśmy uniknęli tak wielu błędów, a prasa skupiłaby się na tym, co robiliśmy właściwie. Nawet z negatywnymi opiniami sprzedaliśmy trzy razy więcej kopii niż przed tym, jak pojawiły się recenzje. Kłamałbym jednak, gdybym powiedział, że nie zastanawiamy się, jak rezultaty by się prezentowały, gdybyśmy pewne rzeczy zrobili inaczej - dodaje.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
17/01/2015 23:39

A prasa skupiała się na tym co robili właściwie? Hahhahahha! Banowanie ludzi na oficjalnym War Z forum za zgłaszanie błędów, obiecanie niewiadomo jak Hiper-Super-Duper gry, która pozostawała marnym szajssem, który się nie rozwijał.Jak mogą oczekiwać, aby skupiać się na "dobrych" stronach gry. Każdy głupi potrafi napisać błędny kod źródłowy, być śmierdzącym leniem i zrobić główną grafikę z urywków seriali i innych gier o zombie w photoshopie.Gorsze od ich produkcji to są alfy jednoosobowych załóg, które dopiero próbują swoich sił oraz król wszelkiego szajsssssu = Limbo of the Lost

Usunięty
Usunięty
16/01/2015 12:26

Jak tu grać w takie gry, gdy nawet nie są betą.

elmartin
Gramowicz
16/01/2015 12:16

To brzmi trochę tak, jakby konstruktor mostu, który właśnie się wali, zapytał:"Ciekawe ile samochodów więcej, mogłoby przejechać, gdybym zaprojektował dobry most ?"




Trwa Wczytywanie