Blisko trzy miliony sprzedanych sztuk The War Z / Infestation: Survivor Stories zmuszają twórcę gry do refleksji, co jego produkcja osiągnęłaby, gdyby nie popełnione błędy.
Blisko trzy miliony sprzedanych sztuk The War Z / Infestation: Survivor Stories zmuszają twórcę gry do refleksji, co jego produkcja osiągnęłaby, gdyby nie popełnione błędy.
Infestation: Survivor Stores dotarło bowiem aż do 2,8 miliona odbiorców, a 1/4 z tej puli sprzedano zanim gra dotarła na Steam! - Wszystkie te negatywne opinie w prasie dały oczywiście The War Z i OP Productions złą reputację - mówi Siergiej Titow. - Niekorzystnie wpłynęły na naszą markę i jestem pewien, że wyniki sprzedaży byłyby jeszcze lepsze bez całego tego sceptycyzmu - ocenia.
- Zastanawiam się, gdzie gra byłaby dzisiaj, gdybyśmy uniknęli tak wielu błędów, a prasa skupiłaby się na tym, co robiliśmy właściwie. Nawet z negatywnymi opiniami sprzedaliśmy trzy razy więcej kopii niż przed tym, jak pojawiły się recenzje. Kłamałbym jednak, gdybym powiedział, że nie zastanawiamy się, jak rezultaty by się prezentowały, gdybyśmy pewne rzeczy zrobili inaczej - dodaje.