Until Dawn ma być grywalnym filmem

Patryk Purczyński
2015/01/19 15:48
6
0

Supermassive Games w Until Dawn nie zamierza straszyć graczy serią tzw. jumpscare'ów. Napięcie mają budować inne techniki, o których krótko opowiada Jez Harris.

Until Dawn ma być grywalnym filmem

- Od samego początku byliśmy świadomi tego, że nie chcemy, by nasza gra stała się niekończącym się zalewem jumpscare'ów - mówi Jez Harris, jeden z twórców horroru Until Dawn z Supermassive Games. - Ludzie stają się na to nieczuli - ocenia. - Aby uczynić horror maksymalnie efektywnym, musisz wyłożyć na stół część strasznych elementów, a inne pochować. W innym wypadku ludzie przyzwyczają się do formuły.

- Until Dawn to w dużej mierze cicha groza, strach przed nieznanym, przed tym, co się wydarzy w następnej kolejności. Możesz sądzić, że za chwilę wyskoczy znienacka coś strasznego, ale nic się nie dzieje przez pięć kolejnych minut - gdy zupełnie tego nie oczekujesz. W ten sposób można uzyskać lepszy efekt - uważa Harris.

GramTV przedstawia:

- Robimy grywalny film z gatunku horror. W Until Dawn powinieneś grać w ten sam sposób, w który oglądałbyś taki film. Osobiście wybrałbym opcję w towarzystwie przyjaciół. Nie chciałbym robić tego w samotności. Byłbym zbyt przerażony! - dodaje.

Until Dawn nie ma na razie ustalonej daty premiery.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
19/01/2015 18:55

Martwi mnie, że tylko na PS4, ale z drugiej strony... kumpel ma!Podoba mi się pomysł, zeby skupić się na reżyserce, ale z drugiej strony martwi mnie widok tpp i mechanizmy ala telltale or David Cage. Co wyjdzie, to się zobaczy xd

Usunięty
Usunięty
19/01/2015 18:55

Martwi mnie, że tylko na PS4, ale z drugiej strony... kumpel ma!Podoba mi się pomysł, zeby skupić się na reżyserce, ale z drugiej strony martwi mnie widok tpp i mechanizmy ala telltale or David Cage. Co wyjdzie, to się zobaczy xd

Usunięty
Usunięty
19/01/2015 18:50

Czekam na ten tytuł. Każdy dobry horror witam z otwartymi ramionami, ale łatwo opowiadać i mówić jaka to gra nie jest straszna, a w praniu wychodzi, że to były zwykłe bujdy (tak, na ciebie patrzę The Evil Within).Oby faktycznie Supermassive zrobiło coś, co będzie umiało zaskoczyć.I błagam, zacznijcie korzystać z tego, że ludzie potrafią sobie wyobrazić coś dużo straszniejszego niewiele widząc a mając tylko poszlaki niż to co twórcy zwykle prezentują explicite.




Trwa Wczytywanie