Przygotujcie notes i długopis do sporządzania map oraz robienia notatek, zapomnijcie o systemie walki (twórcy wprost przyznają, że nie potrafili go zrobić) i zacznijcie się bać. Alchemilla jeży włos na głowie.
Przygotujcie notes i długopis do sporządzania map oraz robienia notatek, zapomnijcie o systemie walki (twórcy wprost przyznają, że nie potrafili go zrobić) i zacznijcie się bać. Alchemilla jeży włos na głowie.
Silent Hill: Alchemilla to mod do Half-Life'a 2, któremu przyświeca szczytny cel: oddać ducha pierwszych gier z cyklu Silent Hill. Ducha strasznego, obrzydliwego i spędzającego sen z powiek. Ograniczenia technologiczne ciut przestarzałego już silnika Source tylko modowi pomogły. Brak wsparcia dla systemu inwentarza oznacza, że notatki należy tu sporządzać analogowo (wiecie, długopisem). Fiasko w znalezieniu członka ekipy zdolnego stworzyć porządny system walki oznacza natomiast, że ten po prostu się w grze nie znalazł. I dobrze się stało. Zobaczcie sami.
Silent Hill: Alchemilla czeka na pobranie w w tym miejscu.