Jak moglibyśmy tego nie zrobić? Pytają retorycznie twórcy gry.
Jak moglibyśmy tego nie zrobić? Pytają retorycznie twórcy gry.
- Wszyscy w biurze byli bardzo podekscytowani, aby to dodać. Z tym poziomem wolności, jaki oferujemy graczom, było oczywiste, by spróbować podłączyć Oculusa. Pierwsze chwile, gdy próbowaliśmy, można skwitować słowami "o mój Boże". Mogłeś wejść na dach budynku, zeskoczyć stamtąd i naprawdę to poczuć. To naprawdę coś niesamowitego i bardzo ekspresywnego. Więc jak moglibyśmy tego nie dodać? - pyta retorycznie Maciej Binkowski, główny projektant gry, podczas rozmowy z magazynem VRFocus. O tym, jak wygląda rozgrywka w Dying Light z goglami VR możecie przekonać się poniżej.
Przypominamy, że zawirowania związane z premierą Dying Light nie dotyczą naszego kraju - w Polsce zarówno pudełkowa wersja gry, jak i wersja cyfrowa, ukaże się zgodnie z planem, a więc 30 stycznia.