Co więcej, przy wykorzystaniu technologii steer-by-wire.
Co więcej, przy wykorzystaniu technologii steer-by-wire.
Chodzi o sprzęt nazwany BMW M3 GT2 Wheel Rim i wbrew pozorom nie jest to żadna nowość, bo na rynku jest on już dostępny od trzech lat. Teraz jednak firma Paravan zaprezentowała coś jeszcze nowszego i bardziej zaskakującego - wykorzystali wspomnianą kierownicę do sterowania samochodem wraz z systemem steer-by-wire, który eliminuje mechaniczne połączenie pomiędzy kierownicą, a układem sterowania i zastępuje je układem elektronicznym. Daje to wiele możliwości, chociażby szybkiej zmiany ustawień oraz pozycji kierownicy, blokuje przenoszenie na nią drgań z kół czy umożliwia automatyczną korektę kierunku jazdy i może pomagać w trzymaniu auta na środku pasa. Umożliwia także błyskawiczne przełożenie kolumny kierowniczej z lewej na prawą stronę. A wszystko przy wykorzystaniu kierownicy opracowanej z myślą o grach. Nieźle, prawda?