Crystal Dynamics nie zajmuje się produkcją Rise of the Tomb Raider na Xboksa 360. Studio jest pod wrażeniem pracy wykonanej przez zewnętrzny zespół.
Crystal Dynamics nie zajmuje się produkcją Rise of the Tomb Raider na Xboksa 360. Studio jest pod wrażeniem pracy wykonanej przez zewnętrzny zespół.
Jego słów nie należy jednak odczytywać jako lekceważenia wydania na starszą konsolę Microsoftu. - Ekosystem Xboksa 360 nadal jest bardzo mocny. Są miliony graczy, którzy wciąż mają tę konsolę, a przepisywanie gier zajmuje niemało czasu. Zrobiliśmy więc test. Nixxes złożyło demo Rise of the Tomb Raider, które działało na Xboksie 360. Byliśmy zszokowani tym, co udało się osiągnąć tej ekipie - wspomina Gallagher.
- Istnienie tej gry w żaden sposób nie ogranicza jednak naszych prac nad wersją na Xboksa One - dodaje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to pierwsza styczność Nixxes Software z Larą Croft. Właśnie ten zespół był bowiem odpowiedzialny m.in. za Tomb Raider Definitive Edition.
Rise of the Tomb Raider pierwotnie, na ubiegłorocznym E3, było zapowiedziane ogólnikowo jako gra na "Xboksa". Dopiero na gamescomie potwierdzono, że oprócz wersji na Xboksa One, powstaje także edycja na X360.