Z matematyką i Jonathanem Blowem nie można się kłócić.
Z matematyką i Jonathanem Blowem nie można się kłócić.
Twórca The Witness zorganizował sobie prywatny speedrun tworzonej właśnie gry. Zajęło mu to sześć godzin, dwadzieścia minut i trzydzieści sześć sekund. Kilka rzeczy jest jeszcze we wczesnej wersji zepsute, więc nie jest to czas ukończenia gry na 100%. W każdym razie było blisko. Dla porównania, wyciśnięcie wszystkiego ze swojej poprzedniej gry - Braida - zajmuje Blowowi około trzydziestu ośmiu minut.
That's 380 minutes. I can 100% Braid in under 38 minutes (if you don't count a certain cloud, cough cough).
— Jonathan Blow (@Jonathan_Blow) February 8, 2015
Wniosek? The Witness to gra dziesięć razy większa od Braida.
So The Witness is like 10x as big as Braid. Or something.
Disclaimer: The time may change as the game continues to be worked on!
— Jonathan Blow (@Jonathan_Blow) February 8, 2015
Co pokrywa się z faktem, że jej stworzenie zajmuje jakieś dziesięć razy dłużej. The Witness został zapowiedziany pięć lat temu. Pod koniec stycznia zespół zakończył pracę nad zagadkami do gry. Data premiery to jednak wciąż tajemnica.