Hellblade ma rozbudowany system walki

Patryk Purczyński
2015/02/11 12:07
3
0

Sony udostępniło wideo zatytułowane "wszystko, co musicie wiedzieć o Hellblade". Jeden z twórców gry zdradza wiele interesujących informacji, m.in. o tym, jak wyglądać będą konfrontacje z przeciwnikami.

Hellblade ma rozbudowany system walki

Oryginalny styl artystyczny, walka i opowieść - to trzy filary, na których Ninja Theory chce oprzeć swoją nową grę, Hellblade. W upublicznionym przez Sony materiale wiele uwagi Dominic Matthews poświęca temu, jak przebiegają starcia z nieprzyjacielem. - Mamy rozbudowany system walki, nad którego poznawaniem i opanowywaniem do perfekcji gracze mogą spędzić wiele godzin - zapewnia.

- Jest to system oparty na umiejętnościach. Możecie oczekiwać gry zawierającej masę walki, ale także mnóstwo eksploracji samego świata. Nie jest to całkowicie otwarty świat, ale pojawia się w nim znacznie więcej eksploracji niż w naszych wcześniejszych grach - zapewnia jeden z twórców Hellblade.

- Inspiracje czerpiemy chociażby z bijatyk, w których występują starcia jeden na jednego. Naprawdę podoba nam się pomysł oddania graczom całego zestawu umiejętności od samego początku. Bijatyki są niezwykle techniczne, a my chcemy coś podobnego osiągnąć w Hellblade. Zdecydowaliśmy się na kamerę zza ramienia. Jest bardzo bliska i intymna, a my chcieliśmy podkreślić, że każde starcie ma znaczenie - wyjaśnia Matthews.

GramTV przedstawia:

- Gracze będą walczyli z jednym, dwoma lub trzema przeciwnikami. Nie mówimy o hordach dziesięciu-piętnastu wrogów. Chodzi o niewielkie liczby przeciwników, by walka stała się naprawdę taktyczna - dodaje.

Więcej o Hellblade dowiedzieć się można z poniższego materiału.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
11/02/2015 14:16

Trzeba przyznac że jest to dość wciągające. Niby niczym sie nie różni wiele od gier tego typu podobnych, ale przyciągać przyciąga.

Usunięty
Usunięty
11/02/2015 14:10

Jedna z nie wielu firm ktorym ufam. Po swietnym Enslave i DMC napewno wciagne Hellblade.

Renchar
Gramowicz
11/02/2015 13:11

Mamy rozbudowany system walki, nad którego poznawaniem i opanowywaniem do perfekcji gracze mogą spędzić wiele godzin - zapewnia. Po ich produkcjach które mają mały lub średnio rozbudowany system walki ciężko mi w jego wypowiedź uwierzyć.DMC miał coś więcej, ale za to system ciosów był zbyt banalny.




Trwa Wczytywanie