"Prace nad Deep Down muszą potrwać, bo ma wystarczyć na 15 lat"

Piotr Bajda
2015/02/12 23:38
4
0

Tak - w skrócie - Capcom tłumaczy Japończykom zaginięcie gry w akcji.

Deep Down rozpaliła wyobraźnie graczy po raz pierwszy na prezentacji PlayStation 4 w lutym 2013. Trochę później dowiedzieliśmy się, czym w zasadzie gra Capcomu jest, a potem zaś... zaczęły się problemy. Trwające zresztą do dziś.

Wydanie niepotwierdzonej jeszcze nawet na Zachód gry zajmuje Capcomowi w Japonii znacznie dłużej niż pierwotnie planowano. Obawy fanów starają się rozwiać w nowym numerze Famitsu przedstawiciele firmy.

Skrupulatnie pracujemy nad Deep Down, więc prosimy o jeszcze trochę czasu. - mówi reżyser Yoshinori Ono.

GramTV przedstawia:

To tytuł mający konkurować w innymi przez 15 lat. Z graficznego punktu widzenia nie możemy wypuścić go teraz, mówiąc, że nie da się zrobić tego lepiej. - przychodzi mu w sukurs producent Kazunori Sugiura.

Być może w tym roku pochwalimy się dużym przełomem. - dodaje Ono.

O porzucenie Deep Down raczej nie ma się co martwić. Capcom zainwestował w nią zbyt wiele pieniędzy. Jakość końcowego produktu to jednak zupełnie inna kwestia.

Pod koniec stycznia pisałem o przedłużeniu praw do znaku handlowego Deep Down na terenie Stanów Zjednoczonych.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
13/02/2015 18:13

Będzie jak Destiny? Eee... Pass.

Fang
Gramowicz
13/02/2015 08:07
Dnia 13.02.2015 o 00:20, tytacz napisał:

15 lat łażenia po korytarzach o szerokości 3 metrów. Spoko ;)

Ej w Call of Duty to sprawdza się już od 12 lat :>

sebogothic
Gramowicz
13/02/2015 07:48

Przecież wiadomo, że ten "gameplay" to był render.




Trwa Wczytywanie