Tak - w skrócie - Capcom tłumaczy Japończykom zaginięcie gry w akcji.
Tak - w skrócie - Capcom tłumaczy Japończykom zaginięcie gry w akcji.
Deep Down rozpaliła wyobraźnie graczy po raz pierwszy na prezentacji PlayStation 4 w lutym 2013. Trochę później dowiedzieliśmy się, czym w zasadzie gra Capcomu jest, a potem zaś... zaczęły się problemy. Trwające zresztą do dziś.
Wydanie niepotwierdzonej jeszcze nawet na Zachód gry zajmuje Capcomowi w Japonii znacznie dłużej niż pierwotnie planowano. Obawy fanów starają się rozwiać w nowym numerze Famitsu przedstawiciele firmy.
Skrupulatnie pracujemy nad Deep Down, więc prosimy o jeszcze trochę czasu. - mówi reżyser Yoshinori Ono.
To tytuł mający konkurować w innymi przez 15 lat. Z graficznego punktu widzenia nie możemy wypuścić go teraz, mówiąc, że nie da się zrobić tego lepiej. - przychodzi mu w sukurs producent Kazunori Sugiura.
Być może w tym roku pochwalimy się dużym przełomem. - dodaje Ono.
O porzucenie Deep Down raczej nie ma się co martwić. Capcom zainwestował w nią zbyt wiele pieniędzy. Jakość końcowego produktu to jednak zupełnie inna kwestia.