Paradox: kolejny Symulator Kozy to lepszy pomysł niż nowe Call of Duty

Małgorzata Trzyna
2015/02/18 14:30
7
0

Ludzie są zmęczeni eksplozjami i dubstepem - powiedział szef Paradoxu, Fredrik Wester. Coś w tym jest...

Paradox: kolejny Symulator Kozy to lepszy pomysł niż nowe Call of Duty

- Konkurencja jest naprawdę ogromna. Trzeba mieć przewagę, i dlatego mówię, że Paradox potrzebuje "więcej Symulatorów Kozy a mniej Call of Duty" - powiedział Wester. - Jest łatwiej wejść na rynek, łatwiej pokazać, nad czym się pracuje. Ludzie mają dość eksplozji i dubstepu. Widzieliśmy to już milion razy, więc skończmy z tym. Dosyć.

GramTV przedstawia:

- Sądzę, że będziemy musieli przystopować nieco ze skalą projektów - dodała Susana Meza Graham, również zajmująca wysokie stanowisko w firmie. - W przemyśle próbujemy pokonać konkurencję za każdym razem, kiedy coś wydajemy. Wszystko musi być większe, lepsze; większa produkcja, większy budżet na marketing i tak dalej, i tak dalej. A potem nagle okazuje się, że gra zostaje wydana, a my nadal nie spełniliśmy oczekiwań odbiorców, ponieważ coś nie wyszło tak, jak planowaliśmy, bo mieliśmy zbyt ambitne założenia. Zawsze można marzyć, ale jest też rzeczywistość. I w pewnym momencie marzenia muszą jakoś połączyć się z rzeczywistością. Zapewne jest łatwo siedzieć i mówić, kiedy nie borykamy się z tymi problemami każdego dnia, ale sądzę, że doszliśmy do momentu, kiedy pędzimy jak w kolejce górskiej i nie będziemy mogli w ten sposób dalej działać.

Paradox niedawno odwołał RPG Runemaster, w który miały znaleźć się liczne odniesienia do mitologii nordyckiej, by skupić się na Magicka 2, Cities: Skylines, Hearts of Iron 4 i rozszerzeniu do Europa Universalis IV. W przyszłym miesiącu wyda także Pillars of Eternity, opracowane przez studio Obsidian.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
18/02/2015 17:41
Dnia 18.02.2015 o 16:47, deamon-pl napisał:

marketingowa papka? bo nadal pamiętam "trylion DLC".

zdecydowanie wole tak jak jest, dodatki muzyczne czy graficzne mozesz sobie darowac, zaden problem,a najwazniejsze to rozszerzenia, dodajace duzo nwoych opcji do gry,o dziwo lubie takie podejscie zamiast bieg od jednego wyadania do drugiego.Crusader Kings 2 czy Europa Universalis 4 caly czas dostaja nowe rzeczy az sie chce grac.Srednia ilosc godzin (99 godzin) spedzonych przy CK2 na kazdego gracza pokazuje ze nawet jesli sa dodatki to i tak wychodzi taniej niz kupno samej gry, przejscie w 5h i odinstalowanie/odlozenie jej na półkęPrzy EU4 mialem ok 100 godzin zanim zaczeli rozszerzenia, wrocilem po czasie i mam juz 260 godzin i nadal mi sie nie nudzi. Dzieki rozszerzeniom takze ci, ktorzy ich nie kupili moga cieszyc sie nowymi opcjami w kolejnych patch''ach..A niektorym to jeszcze przeszkadza ze tworcy poprawiaja, ulepszaja i rozbudowywuja swoje gry :(

Usunięty
Usunięty
18/02/2015 16:51

Zdziwiła mnie ilość gier, a nie miałem świadomości, że Paradox jest wydawcą.Także dzięki za poprawkę :D.

Usunięty
Usunięty
18/02/2015 16:48
Dnia 18.02.2015 o 15:29, Hepe napisał:

Według mnie przeliczyli się z ilością projektów.Nie zdziwię się gdy w najbliższych miesiącach zaprzestaną tworzenia jakiejś innej gry.

Paradox Interactive to wydawca, oni nie tworza tych gier, choc maja napewno kontrole nad ich jakoscia.Paradox Development Studio to tworcy gier, ostatnie tytuly wydali w 2013, a w tym roku bedzie Hearts Of Iron 4.




Trwa Wczytywanie