Jack Couvela, dyrektor artystyczny w Ubisoft Reflections, zachęca do kupowania ich eksperymentalnej produkcji.
Jack Couvela, dyrektor artystyczny w Ubisoft Reflections, zachęca do kupowania ich eksperymentalnej produkcji.
”Chcielibyście zobaczyć Grow Home na konsolach? Musimy sprawdzić się najpierw na PC, więc powiedzcie wszystkim posiadaczom PC, których znacie, że muszą kupić grę” – napisał na swoim twitterowym koncie Jack Couvela.
Want to see Grow Home on consoles? We have to prove ourselves on PC first, so tell every PC gamer you know they have to buy it! #GrowHome
— Jack Couvela (@JackCouvela) luty 18, 2015
Dalej daje do zrozumienia, że możliwa jest również wersja gry na Maki. I znów – wszystko zależy od wyników sprzedaży.
@pauljholden ah yes... I'm a Mac at home too, but again we're going to need big PC sales to justify that one :(
— Jack Couvela (@JackCouvela) luty 18, 2015
Inaczej ma się sprawa z tabletami. Jak twierdzi Couvela, gra została zrobiona specjalnie pod pady i klawiatury. Raczej mało prawdopodobnym jest, że Grow Home pojawi się również na mobilnych sprzętach z Androidem i iOS.
@pauljholden hey man, it's really designed for a gamepad or keyboard. It would be a very different game if we made it work with touch.
— Jack Couvela (@JackCouvela) luty 18, 2015
W Grow Home kierujemy osobliwym robotem o imieniu BUD (Botanical Utility Droid). Nasz bohater zostaje wysłany jest na misję odszukania rośliny, która może pomóc w utlenieniu jego krainy. Podczas podróży pomocna okazuje się rozrastające się do ogromnych rozmiarów Star Plant.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!