Twórcy gry chcą, by oprawa wizualna była świetna, ale liczby mają dla nich mniejsze znaczenie.
Twórcy gry chcą, by oprawa wizualna była świetna, ale liczby mają dla nich mniejsze znaczenie.
- Nie myślimy o tym w ten sposób. Kiedy masz wizję stworzyć RPG, które wywrze długo pozostające w pamięci wrażenie, nie rozpatrujesz go pod kątem rozdzielczości czy liczby klatek na sekundę. Myślisz o przygodzie, żyjącym świecie i tych rzeczach, które będziesz mógł zrobić w tym świecie. Aspekty techniczne są poniekąd drugorzędne, co oczywiście nie oznacza, że nie chcemy, aby oprawa wizualna była wspaniała - tłumaczy Michał.
Trzeba jednak studiu przyznać, że osiągnięcie 1080p na PlayStation 4 jest i tak ponad założeniami. Już rok temu mówili bowiem, że taka rozdzielczość może być poza ich zasięgiem. Wszystkie pytania dotyczące grafiki w grze znajdą odpowiedź tuż po jej premierze. Tą zaplanowano na maj.