Tak przynajmniej donosi Digital Foundry.
Tak przynajmniej donosi Digital Foundry.
Jak wymienia w swoim tekście Digital Foundry, twórcy gry poprawili jakoś tekstur oraz usprawnili oświetlenie - to drugie można określić zresztą jednym z najważniejszych elementów odświeżonej wersji gry. Zapowiada się więc, że w finalnym efekcie Dark Souls 2: Scholar of the First Sin będzie znacznie ładniejsze od podstawowej wersji gry. Zagadką pozostaje natomiast forma gry w wersji na Xbox One, ponieważ póki co Digital Foundry nie mogło jej przetestować. Zmieni się to pewnie w okolicach premiery gry. Tą zaplanowano na 7 kwietnia. Jeśli natomiast chcecie, to już teraz możecie rzucić okiem na porównanie graficzne starszej oraz nowszej wersji gry, przygotowanej przez twórców.
Przypominamy, że Dark Souls II na PlayStation 3 oraz Xbox 360 działało w rozdzielczości 720p, natomiast animacja często spadała w okolice 20 klatek.