Bossa Studios lubi się ostatnimi czasy chwalić postępami w pracach nad Worlds Adrift. Przedstawiciele studia zapewniają również, że robią pewne pionierskie rzeczy.
Bossa Studios lubi się ostatnimi czasy chwalić postępami w pracach nad Worlds Adrift. Przedstawiciele studia zapewniają również, że robią pewne pionierskie rzeczy.
- Nie ma tu hubów z questami i NPC-ami czekającymi w nieskończoność na wręczenie ci zadania. Nie ma też niskopoziomowych i wysokopoziomowych stref, ponieważ nie ma poziomów w ogóle - wylicza jeden z przedstawicieli Bossa Studios. - Są za to stworzenia, które jedzą, żyją i umierają, rosnące drzewa i ruiny kryjące pewne sekrety, gnijące i rdzewiejące szczątki. Wszystko to w świecie, który nie obraca się wokół ciebie, ale na który możesz stale wpłynąć swoimi działaniami - dodaje.
Zapewnia również, że Bossa Studios w Worlds Adrift robi wiele rzeczy, których nikt wcześniej nie dokonał. - Jest więc pewna szansa, że części z nich nie uda się osiągnąć. Mimo to udało nam się przezwyciężyć niektóre ograniczenia, a jesteśmy raczej durnymi ludźmi, więc wierzymy, że uda nam się też przezwyciężyć pozostałe - krok po kroku - konkluduje pracownik studia.
Obiecany gameplay trailer prezentujemy poniżej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!