Reżyser Just Cause 3 Roland Lesterlin opowiada o konstrukcji świata gry, jego wielkości, a także pomyśle Avalanche Studios na kreację głównego bohatera, Rico Rodrigueza.
Reżyser Just Cause 3 Roland Lesterlin opowiada o konstrukcji świata gry, jego wielkości, a także pomyśle Avalanche Studios na kreację głównego bohatera, Rico Rodrigueza.
- Chcieliśmy zachować tę samą wielkość, ale zapewnić światu większą zwartość - zdradza Lesterlin. W Just Cause 3 pojawią się sieci tuneli i jaskiń, jak również ocean, który będzie otaczał ląd. Avalanche Studios skupiło się na fizyce wody. - Dzięki temu prowadzenie łodzi staje się świetną zabawą. Czujesz podskoki i przypadkowość, jaką rodzi przemierzanie ruszającej się powierzchni - zapewnia.
Jedną z bardziej wyrazistych rzeczy w Just Cause 3 będzie z pewnością główny bohater, Rico Rodriguez. - Chcieliśmy rozwinąć go jako postać. Zrozumieliśmy, że musimy się cofnąć do miejsca, z którego pochodzi i zadać pytanie dlaczego stał się tym, kim jest. Mamy przygotowaną genezę jego pochodzenia - zapowiada reżyser Just Cause 3.
Gry należy spodziewać się na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4 pod koniec bieżącego roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!