Stabilność - słowo klucz przed premierą Battlefield Hardline

Patryk Purczyński
2015/02/27 11:35
4
0

Mike Glosecki z Visceral Games zapewnia, że jego ekipa zrobiła wszystko, by zapobiec powtórki z Battlefielda 4. Czy to wystarczy, by Battlefield Hardline działał na premierę bez zarzutu?

Stabilność - słowo klucz przed premierą Battlefield Hardline

Na zaledwie dwa tygodnie przed premierą Battlefield Hardline największą bodaj zagadką pozostaje to, czy gra nie powtórzy błędów Battlefielda 4 i uniknie problemów technicznych. - Stabilność to jedna z największych stref naszego zainteresowania w trakcie produkcji Hardline - mówi Mike Glosecki z Visceral Games.

- Jak mniemam, wszyscy możemy się zgodzić, że stabilność Battlefielda 4 w trakcie premiery nie była zbyt solidna. W celu zapewnienia stabilności naszej grze, testowaliśmy ją w środowisku multiplayerowym przez co najmniej dwa lata. Nasze zespoły codziennie rozgrywały ze sobą mecze - oznajmia producent systemów gameplayu.

GramTV przedstawia:

- Przeprowadziliśmy również dwie bety: jedną na E3 i jedną tuż przed premierą, zakończoną 9 lutego. Obie pozwoliły nam nie tylko umocnić stabilność naszych serwerów, ale także zapewniły wielkie sprzężenie zwrotne opinii. Swoją drogą, nanosimy zmiany w Battlelogu, by uwzględnić informację o tym, jak aktywować plugin w przeglądarce - dla niektórych graczy stanowiło to pewien problem - kontynuuje przedstawiciel Visceral Games.

Dodatkowo planowane są też testy środowiskowe z udziałem społeczności.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
27/02/2015 20:13

W bete grało mi się przyjemnie, dużo przyjemniej niż w BF4 któe było strasznie zbugowane i niegrywalne dla mnie.

Usunięty
Usunięty
27/02/2015 16:18

W ostatniej becie nie napotkałem praktycznie żadnych problemów technicznych. Gra chodziła lepiej niż BF3 2 lata od premiery :DHardline zrobił na mnie niezłe wrażenie, podczas bety nawet pozytywnie zaskoczył, ale chyba jednak wstrzymam się z zakupem tej odsłony gry.

Usunięty
Usunięty
27/02/2015 14:32

bardzo śmieszne




Trwa Wczytywanie