Przypominamy najważniejsze informacje z minionego tygodnia. Żebyście zawsze byli na bieżąco.
Przypominamy najważniejsze informacje z minionego tygodnia. Żebyście zawsze byli na bieżąco.
Beta Battlefield Hardline zakończona, Visceral Games chwali się statystykami - czy będą równie optymistyczne po premierze gry?
Dark Souls 2 na PlayStation 4 może być najładniejszą wersją gry - pomyślne informacje dla właścicieli nowej "czarnulki".
EA nie pozostawia złudzeń - w Battlefield Hardline znajdzie się usługa Premium - tylko nie mówcie, że jesteście zaskoczeni...
Steam ma 125 milionów użytkowników - społeczność, której nie da się lekceważyć.
Gracze spędzili w Śródziemiu: Cień Mordoru prawie 75 milionów godzin - porcja statystyk od Monolithu.
Marzec nie dla GTA V na PC - premiera gry po raz kolejny została opóźniona - Rockstarze! Miał być marzec!
Darmowa wersja Driveclub nie została anulowana - mylące komunikaty ze strony Sony.
Sid Meier's Starships już w przyszłym miesiącu! - wyprawa w kosmos z twórcą Cywilizacji zgodnie z planem.
W nowym zwiastunie Batman: Arkham Knight to Scarecrow jest panem Gotham - kto się boi Strach na wróble.
Ile siana potrzeba, by przeżyć skok wiary ze szczytu katedry w Akce? - branżowa ciekawostka.
Co z tym co-opem w pecetowej wersji Resident Evil: Revelations 2? - nieczyste zagrywki Capcomu.
Payday 2 na PS4 i XOne z przybliżonym terminem wydania, screenami i trailerem - nowa generacja, a jakby stara...
Stabilność - słowo klucz przed premierą Battlefield Hardline - Visceral Games przekonuje, że obejdzie się bez wpadek.
Twórcy Assassin's Creeda chcą mocniej postawić na teraźniejszość - chcieli już w Unity, ale niewiele z tego wyszło.
Znamy datę premiery fabularnego dodatku do Lords of the Fallen - tego opóźnionego.
Polskie This War of Mine wśród gier, które czynią świat lepszym - wg organizacji Game for Change.
Driveclub - gra, która zasługuje na drugą szansę
Opinia: Prawdziwy diabelski biznes
War Thunder - sprawdzamy amerykańskie czołgi
David Cage - wizjoner, autor, grafoman
Project Spark - gra w tworzenie gry
Opinia: Długość i cena nie mają znaczenia
Władcy czasu - przepytujemy ekipę Superhot
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!